burnout18 Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 Hei. Har savnet en tråd med gamle bmw'er som blir skikkelig brukt opp så tenkte å lage en. Slenger da inn min video som eksempel på bmw som blir brukt opp,hehe. Håper på mange tøffe filmer. Mvh Kim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 Komplett idiot køyring til dei grader! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 Stakkars biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 konge.hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 Haha ! Rått Meeen hadde blitt forbanna om dere hadde komt sladdene slik om eg var i nærheten med min bil. Det der er galskap ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 Rett og slett tåpelig. Dumt han ikke traff skiltet litt hardere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 Liten jente meid ned,så hadde det nok ikke vært like tøfft :/ Men morro å leke seg litt,men er grenser hvor langt man skal dra det,gikk jo over til å bli bare oppmerksomhet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 Det der var jo bare ren og skjær idioti... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 Greit nok å herrje med bil, kjøre turtallsperre å bruke opp bilen til den ikke klarer mere, men fytti helvete for en hjernedød gjeng som holder på slik midt i trafikken og blant folk!! Fullstendig idioti.. !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 Det der var jo bare ren og skjær idioti... x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 Core Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 Nok et bevis på at man trenger en arena å leke på. Artig å hærje slik, men på feil plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 glad jeg bor i norge, og ikke ett høl av ett uland som det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 glad jeg bor i norge, og ikke ett høl av ett uland som det der Finnes idioter i norge også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inanc_mpower Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 glad jeg bor i norge, og ikke ett høl av ett uland som det der Finnes idioter i norge også Det der er jo sverige og ikke norge:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå