H_Vatn Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 min e28 545 2gir rett fram.. noen rundinger.. desværre veldig våt asfalt. @ frøya banen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Liten runde fra en 323 jeg hadde.. med laaav utveksling så klarte bare 1.gir.. Kan, siden jeg delte litt kritikk lengre oppe, si at plassen er avsperra for annen ferdsel Den bilen der har jeg hatt i mtt eie en liten uke Var ikke du som ringte meg en gang? eller sendte mld? Var en som tok kontakt skjønner du, som lurte på ting ang bilen.. Jo det var meg Kjip sak da jeg kjøpte den, men ordnet seg da jeg tok av fleste gromdeler og solgte den og delene for seg. Viste seg at jeg tjente measse penger på den likevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Hei.Har savnet en tråd med gamle bmw'er som blir skikkelig brukt opp så tenkte å lage en. Slenger da inn min video som eksempel på bmw som blir brukt opp,hehe. Håper på mange tøffe filmer. Mvh Kim Satan å grommt Sånn jeg skal kjøre med vinterbilen min :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Jo det var meg Kjip sak da jeg kjøpte den, men ordnet seg da jeg tok av fleste gromdeler og solgte den og delene for seg. Viste seg at jeg tjente measse penger på den likevel Aah.. Bra d ordnet seg i ditt favør da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Denne er jo rå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet August 15, 2010 Share Skrevet August 15, 2010 Denne er jo rå da Wow! Slik skal det hvertfall gjøres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 15, 2010 Share Skrevet August 15, 2010 Jo det var meg Kjip sak da jeg kjøpte den, men ordnet seg da jeg tok av fleste gromdeler og solgte den og delene for seg. Viste seg at jeg tjente measse penger på den likevel Aah.. Bra d ordnet seg i ditt favør da Ja, forskjellen var at jeg lurte ikke noen. Han som solgte den til meg holdt jo bevisst tilbake info som du og en annen her på forumet hjalp meg å finne ut av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Liten runde fra en 323 jeg hadde.. med laaav utveksling så klarte bare 1.gir.. Kan, siden jeg delte litt kritikk lengre oppe, si at plassen er avsperra for annen ferdsel Den bilen der har jeg hatt i mtt eie en liten uke det er vell ikke denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Den lignet hvertfall veldig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 mener på at det var en 323 edit.. fant en til ikke altid det er like lett å få hjulspinn med 5stk i bilen dåli film, men ser bilen litt bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Jo det er nok denne De felga solgte jeg etter en tid. Var M-tech bakfanger, men noen hadde skjært et stooort hull, så tok den av å solgte den.. Var en del rust i bilen, men jeg fiksa alt d andre å fikk den EU-godkjent. Bytta ut mye av el-anlegget å kobla opp alle lys på nytt bla.. Så solgte jeg den til en i Førde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnout18 Skrevet August 29, 2010 Forfatter Share Skrevet August 29, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 Jo det er nok denne De felga solgte jeg etter en tid. Var M-tech bakfanger, men noen hadde skjært et stooort hull, så tok den av å solgte den.. Var en del rust i bilen, men jeg fiksa alt d andre å fikk den EU-godkjent. Bytta ut mye av el-anlegget å kobla opp alle lys på nytt bla.. Så solgte jeg den til en i Førde... Om de er den eg trur så er den blitt m3 no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Khan Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 bilen bak hadde vel ikke så god sikt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 http://www.youtube.com/user/E30power1#p/u/4/IhpsyMMRZMI Flott lyd, ja! Minner faktisk litt om Audifemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå