Gå til innhold

05 BMW 525 iA M-sport. E60. Nye bilder s.3 19" M-cross spoke

Chris A
 Share

Anbefalte innlegg

gratulerer så masse med ny bil, og ikke minst - valget av felger! Hadde tilbud om denne bilen i bytte, men kromfelgene sa helt stopp for vår del ;)

Nydelig bil, flott utstyrsliste og mye gode forbedringer her! GratulereR!

PS: Er det bare meg, eller har andre kommentarer til denne bakrutesenkeren?

Takk for det, Andreas!

Er fryktelig gla i sidene deres, er ofte innom og ser på bilene dere har inne!

Jeg har fjernet litt etter litt, bakrute senkeren syns ikke jeg er så værst. Det er vel smak og behag..

Felgene er helt konge, etter min mening.. Så tåler dem en støyt også, bør dem gjøre til den prisen:-)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Felgene er helt konge, etter min mening.. Så tåler dem en støyt også, bør dem gjøre til den prisen:-)..

Det var de 20" kromfelgene som jeg ikke helt var glad i - de 101-felgene du har nå er bare helrå! Det er vel faktisk så helrå, at de anses av meg for å være de mest perfekte sommerfelgene til E60. Og er du så heldig å ha 172M-felgene til vinterbruk, så har du vel det perfekt? ;)

Gratulerer så masse med flott bil i hvert fall, og ikke minst - forbedringene som er utført :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin bil du har:) Ble fint med felgene også, ville vurdert å space de ut litt da:)

Hva LI har dere andre med e60?

Jeg har 95w i vognkortet, er ikke det høyt?

Finner ikke dekk som har så høyt i 19", 235 og 245.

91y og 93y bak nå. Tenker på evt. Kontroll eller uhell:(

Jeg og faren min har også 95 LI i vognkortet på våre biler, e39 528i og e39 540ia.

Pappa måtte vise bilen sin på biltilsynet, han hadde bare 92 LI på sine dekk og dro derfor til en lokal forhandler for å kjøpe nye dekk.

Der fikk han beskjed om at 95LI er bare tull, det er noe som blir satt i vognkortet fordi biltilsynet har vært for late til å gjøre regnestykket selv. Husker ikke hvordan regnestykket var, men skulle ta vekta på bilen og dele på noe.

Han slapp altså å kjøpe nye dekk takket være en ærlig forhandler, det gikk også glatt igjennom på biltilsynet når han selv påpekte at dette er feil i vognkort.

Vil tro det samme gjelder din bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var de 20" kromfelgene som jeg ikke helt var glad i - de 101-felgene du har nå er bare helrå! Det er vel faktisk så helrå, at de anses av meg for å være de mest perfekte sommerfelgene til E60. Og er du så heldig å ha 172M-felgene til vinterbruk, så har du vel det perfekt? ;)

Gratulerer så masse med flott bil i hvert fall, og ikke minst - forbedringene som er utført :applause:

Det var 101 felgene jeg og mente, var konge! det stod faktisk mellom M101 og M172:-) Legger ved et bilde av vinterfelgene..

obevaiiyj9xdanh9jkxg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...