Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det verste er at alle de jeg har sett så er bmw rondellen feil. blå og hvite feltene er alltid feil på de plagga :S

Skrevet
harry!

+1

Like harry som å ha 247 wounderbaums i bilen.

Har sett et par volvo baksete jenter med sånne gensere og forbinner det nemmelig akuratt med den bil kulturen..

Kjøp deg heller et org. BMW plagg...

http://nettbutikk.gsbildeler.no/ >Tilbehør >BMWeffekter/klær/modellbilder

Ånei? 8)

19941_106281999390040_100000247200629_152520_3972367_n.jpg

skulle bare stått bmw bakpå den ryggen der så hadde mi snakka lunsj ;)

Skrevet

Dama mi kjører også bilcross, og hun kjører opel å går bestandig i denne på bilcross:

gp6fdul3xpl1n1q83du3.jpg

Blir ofte ''mobbet'' for at jeg kjører BMW. Så må jo følge opp dette!

Skrevet

Harry er tøft. Blodharry er tøffere. Kan ikke folk bare innse det? :P

Jeg hadde lett gått med en sånn genser på gata så lenge rondellen var riktig :twisted:

• 7 months later...
Skrevet

viktig og være harry ;D mye wunderbaum og terninger er viktig. legger med et bilde av den gammle e34 min :D

kpadr9n6vxrop0khasx8.jpg

syntes dere banner i ruta er harry ?

snuten viste iverfall hvor jeg kom fra når de stoppa meg :P haha

Skrevet

Har ei t-skjorte med fuck you I drive a Mercedes, harry er det nok.. men det gjør ingenting, for jeg vil være harry:) Nå skal det sies at jeg aldri går i den, men det er fordi jeg har en egenlaga genser med bilen jeg kjører og liker, bedre det enn merkeskonservatismen som alle tilbakestående fjortiser er en del av :mrgreen:

Skrevet
Hva har PETRONAS med BMW å gjøre.

Ser det står sammen med BMW logo flere steder

http://no.wikipedia.org/wiki/Sauber

Les der du :)

Sauber Motorsport AG, kjører under navnet BMW Sauber F1 Team i 2010, er et sveitsisk Formel 1 som ble grunnlagt av Peter Sauber i 1993. Laget kjører med motorer levert av Ferrari.
... Fra midten av 1990-tallet innledet Sauber et tett samarbeid med Ferrari og fra 1997 til 2005 brukte laget motorer fra Ferrari omdøpt til Petronas. Navnet Petronas ble tatt fra det malaysiske oljeselskapet med samme navn som var lagets hovedsponsor. Samarbeidet var så tett at det ble spekulert i om lagene, i strid med regelverket, samarbeidet om design av bilene. Men det kom aldri noen reaksjon fra offisielt hold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...