Sjøbuse Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 det verste er at alle de jeg har sett så er bmw rondellen feil. blå og hvite feltene er alltid feil på de plagga :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 harry! +1 Like harry som å ha 247 wounderbaums i bilen. Har sett et par volvo baksete jenter med sånne gensere og forbinner det nemmelig akuratt med den bil kulturen.. Kjøp deg heller et org. BMW plagg... http://nettbutikk.gsbildeler.no/ >Tilbehør >BMWeffekter/klær/modellbilder Ånei? skulle bare stått bmw bakpå den ryggen der så hadde mi snakka lunsj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet August 17, 2010 Forfatter Share Skrevet August 17, 2010 Dama mi kjører også bilcross, og hun kjører opel å går bestandig i denne på bilcross: Blir ofte ''mobbet'' for at jeg kjører BMW. Så må jo følge opp dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 skal lage en til min kommende sønn etterhvert "fuck you, my dad drives a BMW" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet August 17, 2010 Forfatter Share Skrevet August 17, 2010 Det hadde vært tøft! Tror jeg skal finne et tøft uttryk å lage en genser sjøl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Ligger ei fin T trøye på ebay hvor det står "it`s hard to be humble if you drive a BMW" mye annet fint også http://clothing.shop.ebay.com/Mens-Clot ... 513&_pgn=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 haha! Hvor harry er ikke det? Men er samtidig noe man "må" ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet August 17, 2010 Forfatter Share Skrevet August 17, 2010 haha! Hvor harry er ikke det? Men er samtidig noe man "må" ha Nettopp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Harry er tøft. Blodharry er tøffere. Kan ikke folk bare innse det? Jeg hadde lett gått med en sånn genser på gata så lenge rondellen var riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet August 17, 2010 Forfatter Share Skrevet August 17, 2010 Gutten som har skjønt det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toffe92 Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 viktig og være harry ;D mye wunderbaum og terninger er viktig. legger med et bilde av den gammle e34 min syntes dere banner i ruta er harry ? snuten viste iverfall hvor jeg kom fra når de stoppa meg haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Har ei t-skjorte med fuck you I drive a Mercedes, harry er det nok.. men det gjør ingenting, for jeg vil være harry:) Nå skal det sies at jeg aldri går i den, men det er fordi jeg har en egenlaga genser med bilen jeg kjører og liker, bedre det enn merkeskonservatismen som alle tilbakestående fjortiser er en del av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Helt forjævlig! Hold den shitten der til volvo gutta og annen dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Hva har PETRONAS med BMW å gjøre. Ser det står sammen med BMW logo flere steder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Hva har PETRONAS med BMW å gjøre.Ser det står sammen med BMW logo flere steder http://no.wikipedia.org/wiki/Sauber Les der du Sauber Motorsport AG, kjører under navnet BMW Sauber F1 Team i 2010, er et sveitsisk Formel 1 som ble grunnlagt av Peter Sauber i 1993. Laget kjører med motorer levert av Ferrari. ... Fra midten av 1990-tallet innledet Sauber et tett samarbeid med Ferrari og fra 1997 til 2005 brukte laget motorer fra Ferrari omdøpt til Petronas. Navnet Petronas ble tatt fra det malaysiske oljeselskapet med samme navn som var lagets hovedsponsor. Samarbeidet var så tett at det ble spekulert i om lagene, i strid med regelverket, samarbeidet om design av bilene. Men det kom aldri noen reaksjon fra offisielt hold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå