pettmon Skrevet August 17, 2010 Skrevet August 17, 2010 Årets " Concourse d'elegance " vil bli avholdt på Engøy i samarbeid med Johs Lunde Events . Adressen er : Halvorstraen 56 Hundvåg Her jobber vi med muligheter til å få prøvd en NOR-TECH Vi starter som vanlig tidlig , biler som skal være med i concoursen må være registrert før 11,00.Dette for å få tid til å bedømme . Servering står Johs Lunde Events for . Det vil her bli alt i fra pølser til Baccalao , noe for enhver smak altså . Bilradiospesialisten kommer og viser frem diverse innnen underholdning . Premiering vil vi komme tilbake til . Petter
///Mysild Skrevet August 17, 2010 Skrevet August 17, 2010 Endelig!! men blir nok ikke noe for min del! konfirmasjon!! bahhhh noen som tar bilen min bort??
pettmon Skrevet August 18, 2010 Forfatter Skrevet August 18, 2010 vi ønsker å kunne ta oss en tur i denne Petter Bmwccn Rogaland
pettmon Skrevet August 20, 2010 Forfatter Skrevet August 20, 2010 Dette er BMWCCN Rogaland sitt stortreff , vi forventer stort fremmøte . Konkurransen foregår ved at bilene stiller ut og blir bedømt etter renhold vedlikehold og hvor strøken den er totalt . Det blir premiering i 4 klasser + peoples choise og mest langveisfarende . Klassene er : Nyere orginal nyere modifisert Eldre orginal Eldre modifisert Peoples choise Premiering blir pokaler i hver klasse og eksklusive T-shirt + bilrelaterte produkter Så nå er det bare å sette i gang å shine bilen og gjør klart for 5 september . Petter BMWCCN Rogaland
huldra66 Skrevet August 21, 2010 Skrevet August 21, 2010 Kommer Håper på bra vær og godt oppmøte. Hilsen Terje
awt Skrevet August 21, 2010 Skrevet August 21, 2010 Skulle ønske jeg kunne komme, men går på kurs nesten hver helg denne høsten, og selvfølgelig akkurat denne helgen.
pettmon Skrevet August 25, 2010 Forfatter Skrevet August 25, 2010 Krav om medlemskap i BMWCCN? Der var eg faktisk litt usikker . Men om du ikke er medlem er det jo bare å komme så skal vi ordne det Du får faktisk minus poeng om du ikke har klubbmerke på bilen Petter
skrape Skrevet August 25, 2010 Skrevet August 25, 2010 Krav om medlemskap i BMWCCN? Det var ikke et krav i fjor, men om jeg husker riktig så får du fratrekk av poeng dersom du ikke er medlem (må være synlig logo for BMWCCN på bilen, i form av stickers eller skiltholder) Håper på bra oppmøte og ikke minst bra vær. Flere fra Bryne/Lye som tar turen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå