pettmon Skrevet August 17, 2010 Skrevet August 17, 2010 à rets " Concourse d'elegance " vil bli avholdt pÄ EngÞy i samarbeid med Johs Lunde Events . Adressen er : Halvorstraen 56 HundvÄg Her jobber vi med muligheter til Ä fÄ prÞvd en NOR-TECH Vi starter som vanlig tidlig , biler som skal vÊre med i concoursen mÄ vÊre registrert fÞr 11,00.Dette for Ä fÄ tid til Ä bedÞmme . Servering stÄr Johs Lunde Events for . Det vil her bli alt i fra pÞlser til Baccalao , noe for enhver smak altsÄ . Bilradiospesialisten kommer og viser frem diverse innnen underholdning . Premiering vil vi komme tilbake til . Petter
///Mysild Skrevet August 17, 2010 Skrevet August 17, 2010 Endelig!! men blir nok ikke noe for min del! konfirmasjon!! bahhhh noen som tar bilen min bort??
pettmon Skrevet August 18, 2010 Forfatter Skrevet August 18, 2010 vi Ăžnsker Ă„ kunne ta oss en tur i denne Petter Bmwccn Rogaland
pettmon Skrevet August 20, 2010 Forfatter Skrevet August 20, 2010 Dette er BMWCCN Rogaland sitt stortreff , vi forventer stort fremmÞte . Konkurransen foregÄr ved at bilene stiller ut og blir bedÞmt etter renhold vedlikehold og hvor strÞken den er totalt . Det blir premiering i 4 klasser + peoples choise og mest langveisfarende . Klassene er : Nyere orginal nyere modifisert Eldre orginal Eldre modifisert Peoples choise Premiering blir pokaler i hver klasse og eksklusive T-shirt + bilrelaterte produkter SÄ nÄ er det bare Ä sette i gang Ä shine bilen og gjÞr klart for 5 september . Petter BMWCCN Rogaland
huldra66 Skrevet August 21, 2010 Skrevet August 21, 2010 Kommer HÄper pÄ bra vÊr og godt oppmÞte. Hilsen Terje
awt Skrevet August 21, 2010 Skrevet August 21, 2010 Skulle Þnske jeg kunne komme, men gÄr pÄ kurs nesten hver helg denne hÞsten, og selvfÞlgelig akkurat denne helgen.
pettmon Skrevet August 25, 2010 Forfatter Skrevet August 25, 2010 Krav om medlemskap i BMWCCN? Der var eg faktisk litt usikker . Men om du ikke er medlem er det jo bare Ä komme sÄ skal vi ordne det Du fÄr faktisk minus poeng om du ikke har klubbmerke pÄ bilen Petter
skrape Skrevet August 25, 2010 Skrevet August 25, 2010 Krav om medlemskap i BMWCCN? Det var ikke et krav i fjor, men om jeg husker riktig sÄ fÄr du fratrekk av poeng dersom du ikke er medlem (mÄ vÊre synlig logo for BMWCCN pÄ bilen, i form av stickers eller skiltholder) HÄper pÄ bra oppmÞte og ikke minst bra vÊr. Flere fra Bryne/Lye som tar turen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ