Erik89 Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 Nydelig bil du har kjøpt deg! Gratulerer. Tenkt på sort interiør? Er en som selger det brukt her inne i så fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildSN Skrevet August 20, 2010 Forfatter Share Skrevet August 20, 2010 Nydelig bil du har kjøpt deg! Gratulerer. Tenkt på sort interiør? Er en som selger det brukt her inne i så fall jeg var i utganspunktet ute etter sort interiør, men det ble dette. jeg har papirer på individual bestillingen med denne spesielle fargen på interiøret. så jeg tror jeg beholder den orginal for eventuell samleverdi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 Nydelig bil du har kjøpt deg! Gratulerer. Tenkt på sort interiør? Er en som selger det brukt her inne i så fall jeg var i utganspunktet ute etter sort interiør, men det ble dette. jeg har papirer på individual bestillingen med denne spesielle fargen på interiøret. så jeg tror jeg beholder den orginal for eventuell samleverdi... ja, ser den nydelig bil for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Du må ikke finne på å bytte til sort interiør Interiøret ditt var veldig pent og ikke mange som har slikt. De fleste har sort =) Behold det for all del! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildSN Skrevet September 7, 2010 Forfatter Share Skrevet September 7, 2010 etter polering og shining er bilen nå blitt ganske strøken Jeg er ikke noe fotograf... så bildene er ikke av topp kvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildSN Skrevet September 7, 2010 Forfatter Share Skrevet September 7, 2010 da var orginal nyrer bestilt opp. og en liten tynn diskre list"vinge" på koffertlokk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Det blir bra vettu! Kunne du sendt link til den "vinga" på pm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Pen bil! var så på, og prøvde denne jeg og ;p Skal du selge? ser den ligger på finn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Så meget pen ut denne. Grattis! Lukk panseret på Audaen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildSN Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 Pen bil! var så på, og prøvde denne jeg og ;p Skal du selge? ser den ligger på finn.. Jeg skal ikke selge nei. akkurat kjøpt jo. står solgt på anonnsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildSN Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 mere bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Pen bil! var så på, og prøvde denne jeg og ;p Skal du selge? ser den ligger på finn.. Jeg skal ikke selge nei. akkurat kjøpt jo. står solgt på anonnsen Okei, men kjøpte du den ikke på verdal? er jo ikke mer enn en mnd siden den lå ut for salg der.. Bare d jeg stusset på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildSN Skrevet September 10, 2010 Forfatter Share Skrevet September 10, 2010 Pen bil! var så på, og prøvde denne jeg og ;p Skal du selge? ser den ligger på finn.. Jeg skal ikke selge nei. akkurat kjøpt jo. står solgt på anonnsen Okei, men kjøpte du den ikke på verdal? er jo ikke mer enn en mnd siden den lå ut for salg der.. Bare d jeg stusset på stemmer at den lå for salg der, men jeg har kjøpt av Prestmarken bil. og det må jeg si. utrolig god service! Anbefaler dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Meget pen m3! Kjøp deg hardtop, ser 3 ganger bedre ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Grattis med fin bil! Var det Truls som ordnet dealen for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå