Erlend E30 Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 noen som vet hva disse felgene heter ? takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 Skyt meg hvis jeg tar feil, men jeg tror det er noen sånne billige fondmetall-felger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend E30 Skrevet August 18, 2010 Forfatter Share Skrevet August 18, 2010 ok men har søkt på google fontmetal felger men de ligner ja men tror ikke at det heter fondmetal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend E30 Skrevet August 18, 2010 Forfatter Share Skrevet August 18, 2010 sånne "sjøstjerne" felger liker jeg godt men sliter å finne hva disse heter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 Alle de bildene du la ut der er i hvertfall ikke samme felger... Se på eikene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend E30 Skrevet August 18, 2010 Forfatter Share Skrevet August 18, 2010 ja er klar over at alle de bildene er ikke samme felger har sjekket inn på eiker motorshop de har noen som ligner feks monza Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Kosei (husker ikke navnet på felgen) ? TSW Stealth Titanium ettellerannet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå