Gå til innhold

Spesiell E30 325 Coupe selges SOLGT!


Baklie_E30
 Share

Anbefalte innlegg

Selger en av Norges mest spesielle E30.Dette er en Edition bil(91 mod, altså en av de siste E30 coupene som er produsert)

Km stand. er 190 000.

Nydelig bil i den sjeldne fargen Lagunengrün met. Lakkert vinteren 2004. Strøken i lakken,ikke en ripe eller bulk i bilen.Lister på fangere er lakkert sorte blanke.Den har utstyr som takluke,M3 el.speil, sentrallås,el.vinduer,store bordcomputer(med forbruksmåler,etc),original rullgardin,sort sportskinn.

Bilen har diesel frontplate, med is leppe (M Tech 2 følger med), touring sideskjørt,røde baklykter,Hella sorte frontlykter med Xenon,sorte blinkere,tårnavstivere foran og bak,Wiechers veltebur(polert),vipperuter bak(sjeldent),E30 M3 intrumenter,Victor sportsratt,belyst girkule,skinn mansjett håndbrekk,AC Schnitzer pedaler.Koffertrom er kledd i skinn og toppet med et bra Alpine anlegg.

Innsug motor er lakkert i bilen farge,motivlakkert sikringslokk. Sebring grenrør med Getas bakpotte.Nydelig lyd! Sperreaksel fra 325ix(25% sperre).

Monterte M3 understell fra E30 M3 denne vinteren, sjelden og DYRT!

Senket 75/50 med FK fjærer og Koni dempere(justerbare i trykk bak). 3 delte BBS RS 197/212 felger i dimesjon 9.5 og 8,5 * 17 med gullskruer, strøkne og spesielle!Dekk er Vredstein 195/40 foran og Conti SportContact2 215/35 bak. Bilder er med 16" RS. Blir lagt ut med 17" snart.

Bilen er altså utstyrt med masse sjeldne goder!

Importert av meg høsten 2007.

Vurderers kun(til rett pris)og selge da salg av et slikt Einzelstück sitter utrolig langt inne! Er one of a kind!

Bilen må sees!!! Sender fler bilder på mail.

Send gjerne email, SMS,PM eller selvfølgelig ring meg:)

email: cbaklie@hotmail.com, TLF 97523402

Pris ca 135 000

Mvh Christian Baklie

vje5ie8un6w0skc10eke.jpg

1gfloeo6mnx8niqpi1m8.jpg

h61vgq6bkdo06gvyos6l.jpg

hpxku4j0x3qq1rpu7s1k.jpg

y3c27ksrbdkj1wdnu9pj.jpg

36y30g3e1kny1q0beckn.jpg

Her er felgene bilen har nå:

t3n5cvxfadfzr0dr026w.jpg

8dmrcd85bqi9h4vvk9o0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

intr i å bytte mot en nissan king cab?(navara) 1999 mod. ligger til 70-130 på nett avhengig av km, og mi n har lav km og er eiers bil. så er 100+++ bil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Regna med det med tanke på hvilken prisklasse den ligger i. Om bilen ikke er solgt over nyåret er jeg interessert (med mindre du er interessert i innbytte i E46 + mellomlegg fra deg. Ligger link i signaturen min).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...