Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Si ifra hvis noen ser en blå Bmw stv 318 med reg nr pc 90800. Bilen til en kompis er blitt stjelt!:(

holder til i nittedal, akershus

tlf eier: 47866919, tony

Skrevet

Ossen klarer tyvene egentlig å få med seg bilen? Knuse ruta og tjuvkoble? ....eller er det dere som har gått fra bilen ulåst med nøkler i bilen?

...Uansett, veldig synd og frustrerende ... håper idiotene blir tatt og hengt i gapestokk.

Skrevet

Hadde jeg funnet bilen min sånn så hadde jeg at jeg hadde blitt troende til å gjøre litt av hvert hvis gjerningsmannen kom til rette

Skrevet

Vel den kommer jo til rette men bruksområdet er jo noe redusert med tanke på den bilen det vises til da :wink:

Nei, man skal ikke spøke med sånt! [-X Tyveri er vanvittig irritrende og kan faktisk få fram det værst i deg! :evil:

Skrevet

Det var denne bilen gitt som var i linken... nevnte det for eieren, og han snakka med politiet... jævla kjipt... men takk for hjelpa folkens... ære være bimmers!!!

Skrevet
er jo nesten umulig å stjæle en bmw som har startsperre :/ går ikke ann å tjuvkoble heller

Det er dessverre feil.

Våre "venner" fra østeuropa har for lenge siden lært seg å stjele selv nyeste generasjon biler ved hjelp av kloneprogramvare og en laptop med OBD kontakt. :(

Aldri undervurder fattige mennesker med universitetsutdannelser i atomfysikk etc.

Skrevet

Jeg hater visse av våre venner fra øst.. jævla drittmennesker som kommer hit kun for èn ting.. Dette gjelder ikke alle, jeg snakker om de de gjelder.. hvis vi kunne fått noen bilder av bilen, så ville jo det hjulpet.. Håper bilen kommer hel til rette!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...