Gå til innhold

Hva med forsterkere i hatthylla?

Anbefalte innlegg

Har litt lyst å plassere 2 JBL forterkere i hatthylla på min e34, litt for at det kan se bra ut, men mest fordi jeg vil spare plass i bagasjerommet. Er alltid fullt der. Men en ting jeg er redd for er at de skal bli lettere stjelt. Bruker i grunn ikke å parkere andre plasser enn hjemme om natta, men folk er jo så frekke at det er vel ikke noe garanti.

Noen som har gjort dette, eller har bilder av noe lignende? Kanskje det blir litt harry :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett litt av hvert i opp gjennom tidene som bilstereomontør. Værste var vel en Vectra. Der var det montert en kondensator i hattehylla. Og den hadde eksplodert...

For å si det sånn så måtte han ha nytt dashbord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker fint det. Men har den kjøleribber på toppen kan det være greit å montere den riktig vei. Ikke alltid like heldig at varmen "stiger opp" i printkortet når den ligger på hodet. Som regel går det greit, men har opplevd noen forsterkere som har tatt kvelden pga. de har hengt opp ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å montere den på undersiden av hattehyllen? Altså inne i bagasjerommet.

Tenkte på det ja. Hvis det er plass mellom hatthylla og stålet under til muttere så er det en bra løsning ja.

Stig: Det er ikke så kraftige JBL forsterkere, så det skulle man jo tro gikk greit. Jeg spiller jo musikk selv om det er sikkert 60 grader i bagasjerommet på varme dager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...