Gå til innhold

min 525da F10, sportsautomat

Tore_S
 Share

Anbefalte innlegg

Etter som jeg ikke fant noen felger som jeg egentlig likte under 40 000,- ble det så jeg bestilte meg noen billige 19" fra Gsbildeler med 275/35-19 og 245/40-19, Til 15 lapper tror felgene heter gs-evolution III, får ta en runde å se litt etter noe når disse dekkene er utslitt..... Synes det er bedre og være misfornøyd med billige felger en å ha kjøpt dyre felger som jeg egentlig ikke liker :-)

Helt enig.

Skal sette på 19" beyern mesh tenkte jeg.

75sd300cz60mmq1ag3rj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • Svar 203
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe, du gikk for de samme hjula som jeg har på min, men en tomme mindre. ;) ser flotte ut på sort også!

Ja ble ikke så ille, men felgene foran passet ikke, de kom borti bremsekaliperne så måtte bruke 5mm spacer og da ble det bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, du gikk for de samme hjula som jeg har på min, men en tomme mindre. ;) ser flotte ut på sort også!

Ja ble ikke så ille, men felgene foran passet ikke, de kom borti bremsekaliperne så måtte bruke 5mm spacer og da ble det bra :-)

å? hvilket innpress har du da? mine gikk helt perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å? hvilket innpress har du da? mine gikk helt perfekt.

Husker ikke helt, men min har jo 3liters motor og da er det kraftigere bremser foran! Gs sa di bare hadde prøvd felgene på 520d og de trodde det var samme bremser på alle diesel motorene men det var det altså ikke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke helt, men min har jo 3liters motor og da er det kraftigere bremser foran! Gs sa di bare hadde prøvd felgene på 520d og de trodde det var samme bremser på alle diesel motorene men det var det altså ikke :-)

aha, da er det nok derfor. jeg har 520d. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Ser eg likar felgar som er mørke i senter. Såg bra ut Tore_S

Ja det ble ikke så ille :-) også er de billige så det er bare å kjøpe ny felgpakke om 2 år når dekkene er utslitt.... Kunne tenkt meg 20" eller 21" felger, men med de veiene vi har her hadde sikkert kjærringa slått i stykker felgene på første tur :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har prøvd bilen med 20" og må seie at mykje av den fantastiske køyreopplevinga var vekk. Så eg blir trulig å finne på 19" og i framtida, sjølv om eg tenkte som deg at det vart 20" ved neste dekkbytte. For ordenskuld så har eg M-sport og det var M-sport eg testa med 20"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer nå å selge denne til fordel for en 7serie, men den ligger vel litt høyt priset så det blir sikkert ikke noe salg..... Synes nesten 200k er ganske mye i tap på 2 år! Men når det er sakt så får du jo en bil med omtrent samme utstyr som min for 550k om du importerer fra Tyskland, det blir vel også med å holder prisene nede!

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=35435657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
hei, så på en annen tråd at du hadde snap in adapter til din iphone, hvor fikk du takk i det?

Jeg kjøpte det til min BMW forhandler! De har det sikkert også på gs bildeler.

Husker ikke helt hva jeg betalte men det var vel ca 1200,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer nå å selge denne til fordel for en 7serie, men den ligger vel litt høyt priset så det blir sikkert ikke noe salg..... Synes nesten 200k er ganske mye i tap på 2 år! Men når det er sakt så får du jo en bil med omtrent samme utstyr som min for 550k om du importerer fra Tyskland, det blir vel også med å holder prisene nede!

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=35435657

Ja sant det. Ser at tilsvarende ligger på rundt 550 k. Biler med mye ekstrautstyr faller fort i pris...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...