316 Skrevet August 20, 2010 Skrevet August 20, 2010 Han jeg kjøpte bilen av i fjor var så smart at han klinte inn alt av interiør i plastfornyer. Sliter innimellom med at dette fordamper på en eller annen måte og setter seg på sidevinduene... Spesielt hvis jeg har tatt vinduene opp og ned et ganger mens sola steker.
316 Skrevet August 20, 2010 Forfatter Skrevet August 20, 2010 Avfetting inni bilen? Vel, verdt et forsøk så lenge det ikke er skadelig for plast/gummi...
Tom K Skrevet August 20, 2010 Skrevet August 20, 2010 Grønnsåpe er bra, det skader ikke plast og det stinker heller ikke traktor av bilen etterpå
316 Skrevet August 20, 2010 Forfatter Skrevet August 20, 2010 Okei, takk for tipset! Dette plastfornyerdritet suger pikk! Ser ut som du har sperma opp etter vinduene...
todleif Skrevet August 20, 2010 Skrevet August 20, 2010 Eg ville ha brukt interiørrens. Denne har eg: http://www.scandicshine.no/nettbutikk/i ... cts_id=193 Ellers fungerer sikkert f.eks. zalo og. (med vann of course)
Hauso Skrevet August 21, 2010 Skrevet August 21, 2010 salmiakk? er jo bare å prøve. ingen vanlige "husholdnings" midler, som ødelegger dashbordet ditt. Da tror jeg du skal jobbe for det hvertfall
Dirty Skrevet August 21, 2010 Skrevet August 21, 2010 plast fornyer er fint eksteriør da bruker det ofte på m lister osv
Robin L Skrevet August 21, 2010 Skrevet August 21, 2010 ville ikke brukt avfetting inni der nei... forøvrig enig i at plastfornyer/wipes sug ass. green clean er jo genial, kan blandes slik du vil ha den, fin til vasking av seter osv også. hvis ikke har du sikkert noe annen såpe å bruke? har brukt "effekt såpe "eller hva det heter ett par ganger selv. lukter citron og legger ikke igjen noen rester. kjøpes på europris om jeg ikke tar feil.
Deep Dish Skrevet August 22, 2010 Skrevet August 22, 2010 Ville ikke brukt grønnsåpe, da den legger igjen ett belegg og da er du nesten like langt.. Men når du først er inne på kjøkkenet og leter etter grønnsåpen til mor, så ville jeg heller ha satset på Zalo, den tar å fjerner fett effektivt og legger ikke igjen rester.! Kjøper du en Zalo med sitronduft, så lukter det itillegg godt..! Evt. så kan du ta en bøtte vann med en dæsh salmiakk, også veldig effektivt, med lukter høgg og betong av...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå