tommyheimberg Skrevet Oktober 22, 2012 Skrevet Oktober 22, 2012 Ikke verre nei hehe:-), godt med oppstart da! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
nessuno Skrevet Oktober 22, 2012 Skrevet Oktober 22, 2012 utrolig gøy prosjekt å lese om! spesielt siden jeg skal til med min 86 ix sedan nå etter jakta er ferdig. men der tror jeg det blir med fullt karroseri bytte mitt ser ikke ut, så skal prøve å få tak i ett 2dørs karroseri
Gjest Skrevet Oktober 27, 2012 Skrevet Oktober 27, 2012 Bilen går som ei klokke og fungerer utmerket. Snøen har kommet hit så det har blitt minimalt med kjøring, desverre. Så nå når 4x4 sesongen starter setter jeg istedenfor bilen inn for vinterlagring. Litt synd med tanke på hvor god vinterbil dette er. Men med alle timene og pengene jeg har brukt på bilen så har jeg ikke samvittighet til å bruke den ''opp'' på vinteren mtp salting osv. Så nå er det bare å vente på våren egentlig. Blir vell litt oppdateringer gjennom vinteren tenker jeg. Er litt forskjellig som står igjen enda. Bl.a noen gromme felger blir kjøpt inn i løpet av vinteren.
Gjest Skrevet Oktober 28, 2012 Skrevet Oktober 28, 2012 Våkna til 7 minus idag så da var det bare å vri om nøkkelen, sette bilen i revers og rygge den helt bak i garasjen. Kommer vel med nytt prosjekt iløpet av vinteren også. Iallefall hvis jeg får tak i M50B25 motor ganske snart Over og ut
Turbo-HF Skrevet Oktober 28, 2012 Skrevet Oktober 28, 2012 Såpass mye sne, ja, Bjørn! Fin bilen blir nå!
Jørgen Lie Skrevet November 8, 2012 Skrevet November 8, 2012 Et bra gjennomført prosjekt! Mye tid og penger her.. Men, jeg må spørre: Hvorfor velge facelift front og M-tech2 når det er en preface?? Ser det er ufattelig mange som gjør det, men skjønner ikke helt greia.. Jeg har org IS-skjørter og skjermbreddere om du vil ha den enda mere orginal
Gjest Skrevet November 8, 2012 Skrevet November 8, 2012 Et bra gjennomført prosjekt! Mye tid og penger her.. Men, jeg må spørre: Hvorfor velge facelift front og M-tech2 når det er en preface?? Ser det er ufattelig mange som gjør det, men skjønner ikke helt greia..Jeg har org IS-skjørter og skjermbreddere om du vil ha den enda mere orginal Rett og slett for jeg liker M-tech2 fronten best. Og siden jeg uansett måtte bytte frontblekk likevell så var det veldig enkelt valg for meg.
Bjørn m Skrevet November 8, 2012 Skrevet November 8, 2012 Bra jobba Bjørn. Du har lagt ned sinsykt med timer og penger her Gleder til å få se den "live"
vrossi46 Skrevet November 9, 2012 Skrevet November 9, 2012 Las akkurat gjøna tråden å det ser veldi bra ut. flott jobba!!
Gjest Skrevet Desember 9, 2012 Skrevet Desember 9, 2012 Må jo ut å luftes litt innimellom Kjempebil på vinterføre dette altså, på alle mulige måter. Ingen feilslag heller, alt fungerer som det skal.
Hjols-e30 Skrevet Februar 23, 2013 Skrevet Februar 23, 2013 Liker alt jeg har sett på disse 17 sidene med Ix Porr! Gikk til innkjøp av en 1990 325ix touring som første bil selv sommeren 2012, Og jeg har samme planer som du har utført! Du har rett og slett bygd deg et prakt eksemplar av en ix! Ti tommler opp for detta!
Gjest Skrevet Februar 28, 2013 Skrevet Februar 28, 2013 Hehe, takker for det Prakteksemplar er jo så men den er iallefall bedre nå enn da jeg kjøpte den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå