E30Frelst Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Ikke noe særlig tegn til overfalte rust på bildene... Greit kaross! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=23547914 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Den var... grønn! Men karossen ser veldig bra ut ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Synes faktisk fargen er ganske så fin jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Fargen er spesiell Vurderte den bilen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcushs Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 veldig fin bil! hadde jeg hatt 25 på handa hadde jeg ikke hvert langt ifra å kjøpt denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Endelig en E30 med korrekt km.stand... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 utvendig farge er ikke den verste, verre med at alt er grønt inni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sealed Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Den var... grønn! Men karossen ser veldig bra ut ja! Min første E30 hadde samme farge, utrolig nok ble man ganske vandt med fargen tilslutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ullsokken Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Synes faktisk fargen er ganske så fin jeg! +1 I have a "thing" for spesielle farger En av grunnene til at jeg kjøpte min, hadde den vært svart eller sølv hadde jeg ikke lagt merke til den engang i salgshallen, hahaha Men jeg tror en kan ha det mye morro med denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimstad Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Syns den så ut som de fleste andre e30er som ligger til salgs. Opphora og ungdomskjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Så en bil blir opphora om du setter på noen andre felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 og annen eksos og kn-filter og jallamatter og høyttalere og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimstad Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 og annen eksos og kn-filter og jallamatter og høyttalere og... Word! Du glemte cd cardicinstrumentet i dashen, og de løse ledningene i midtkonsollen Felgene var forresten ikke direkte kledelige de heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 Så å sette inn bedre høyttalere er det samme som at bilen er jalla hahha men mattene er fæle ja HUFF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå