Gå til innhold

Martin's E87 118i M-sport

maartn
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker. :wink:

Bilen er fortsatt helt orginal, eneste endringen jeg har gjort er svart diffusor. Den var tideligere i bilens farge, men ser bedre ut i svart synes jeg. Orginal selfølgelig! ;)

Har ikke planer om å endre noe på denne bilen utenom vedlikehold og pleie. Vurderer svarte nyrer, da jeg synes det kler sølv bil. Meninger?

Det blir muligens facelift m-sport felgene med tiden også, jeg får se hva som dukker opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Jeg har vært litt sløv med bilder i denne tråden ser jeg - her kommer noen "dårlige" jeg tok med iphone'n i dag.

Den ser ufattelig kjip ut med vinterhjula, så her må nok en oppgradering til i løpet av året. Jeg kommer til å flytte 17" M double spoke 207M felgene over på vinter og mest sannsynelig skaffe noen pent brukte 18" M double spoke Style 208M som nye sommerfelger.

IMG_0223-2.jpg

IMG_0226-2.jpg

IMG_0229-2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 months later...

Blir ikke noen nye felger i år da jeg synes de orginale m-sport felgene jeg har passer bilen veldig bra.

Jeg tenkte heller jeg skulle gå til innkjøp av baklukespoiler og sorte nyrer.

Sorte nyrer på sølvfarget bil er vel veldig riktig? Eller hva sier dere?

Jeg er også litt usikker på hvilke jeg skal gå for. Ser de selger slike med bred kant øverst, men dette ser vel noe jalla ut?

Heller mot Performance nyrene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...