bmw cab Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Pen..Sjekk ut tråden min under prosjekt.Da ser du min der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adelsten Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Gratulere med ny bil, har selv en E87 120d, men uten `m-sport. Blir vel til at jeg må skifte dempere, er som å kjøre båt i forhold til m-pakken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2011 Takker. Bilen er fortsatt helt orginal, eneste endringen jeg har gjort er svart diffusor. Den var tideligere i bilens farge, men ser bedre ut i svart synes jeg. Orginal selfølgelig! Har ikke planer om å endre noe på denne bilen utenom vedlikehold og pleie. Vurderer svarte nyrer, da jeg synes det kler sølv bil. Meninger? Det blir muligens facelift m-sport felgene med tiden også, jeg får se hva som dukker opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2011 Jeg har vært litt sløv med bilder i denne tråden ser jeg - her kommer noen "dårlige" jeg tok med iphone'n i dag. Den ser ufattelig kjip ut med vinterhjula, så her må nok en oppgradering til i løpet av året. Jeg kommer til å flytte 17" M double spoke 207M felgene over på vinter og mest sannsynelig skaffe noen pent brukte 18" M double spoke Style 208M som nye sommerfelger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Flott bil! Jeg har 17 på vinter og 18 på sommer, og synes det funker bra og ser brukbart ut også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 Jepp, jeg har lyst på de felgene du har i 18". Problemer er å finne noen pene - ny koster jo de alt for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Jepp, jeg har lyst på de felgene du har i 18".Problemer er å finne noen pene - ny koster jo de alt for mye. Å kjøpe nytt blir veldig dyrt, ja. Men det dukker jo opp noen brukte innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Finnes det ikke rimelig like replica-felger på f.eks www.blocket.se ? Var på intens jakt etter AC Schnitzer-felger da jeg kjøpte 1'eren, og da fant jeg mye på svenske sider. Men, enda på GS-Felger til slutt likevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Finnes det ikke rimelig like replica-felger på f.eks http://www.blocket.se ? Jeg har ikke sett noe som kan kalles 208M-replika. Legg gjerne ut en link hvis du ser noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanpaul Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Finnes det ikke rimelig like replica-felger på f.eks http://www.blocket.se ? Jeg har ikke sett noe som kan kalles 208M-replika. Legg gjerne ut en link hvis du ser noe. Det finnes en fransk side som har replika nesten lik 208M se her: http://www.neotuning.com/jante-5x120-et ... fb567fcbf2 Replika 208M Original 208M Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Det finnes en fransk side som har replika nesten lik 208M se her: http://www.neotuning.com/jante-5x120-et ... fb567fcbf2 Se der, ja. Var ganske like de der. Litt rart at de har laget dem med ET35 når originalen har ET49. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 Blir ikke noen nye felger i år da jeg synes de orginale m-sport felgene jeg har passer bilen veldig bra. Jeg tenkte heller jeg skulle gå til innkjøp av baklukespoiler og sorte nyrer. Sorte nyrer på sølvfarget bil er vel veldig riktig? Eller hva sier dere? Jeg er også litt usikker på hvilke jeg skal gå for. Ser de selger slike med bred kant øverst, men dette ser vel noe jalla ut? Heller mot Performance nyrene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Jeg stemmer for Performance nyrer, mener de ser best ut. Finfin 1-serie dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Hvordan går det med 1'eren din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mai 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2011 Det går veldig bra med den. Har ikke gått til innkjøp av noe iom. pengene om dagen skal bli brukt til oppussing. Men det blir spoiler og sorte nyrer om ikke lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå