ogee1 Skrevet August 25, 2010 Skrevet August 25, 2010 Hei Min 2005-modell (11/04) E87 har Navi Professional. Jeg tenkte jeg skulle kjøpe ny kartplate, men så sier BMW at bilen kanskje må omprogrammeres for å få spilt av plata. De kan ikke si på forhånd hvor mye programmering som må gjøres, men de tar fast pris på ca. 3000 for all programmering. En annen ting er at jeg har lest på nettet at det finnes en oppgradering av software som gjør at man kan spille MP3-filer fra CD-en. Jeg vet ikke om det gjelder så gamle biler som min, men det visste ikke BMW heller, så svaret der var at vi bare må prøve og se hva som skjer. Er det noen andre enn BMW i Drammensområdet som kan utføre programmering, og svare på spørsmål? Det er forsåvidt greit nok å betale for programmeringen, men det jeg ikke liker er at jeg ikke på forhånd kan få svar om hvor mye som må gjøres. Savner et verksted som kan 1-serien, både mekanisk og software.
Chris A Skrevet August 27, 2010 Skrevet August 27, 2010 Dem tar seg godt betalt BMW for en koding. Noen tar tom. 3500,- dette for å sette i en ledning. starte updaten. Jeg skal til GS på BUD over helgen, dem tar "kun" 1500,- om det tar en time eller 10 timer. Husk at MP3 ikke kommer automatisk, dette må aktiveres av BMW med computer. Etter at dem har oppdatert software. En liten regel. Du skal aldri kode før du må eller har et software relatert problem! Stor belastning på komponenter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå