Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan hjelpe meg litt her?

Jeg har lyst til å koble min ipod til cdspilleren. buisness cd spiller.

Finnes det en kabel som gjør at jeg kan legge ipoden i hanskerommet, også styre den fra spilleren/rattet?

Sett lignende på andre biler, men finner ikke til min E46 :oops:

Skrevet

Jeg har Navi Proffesional og ønsker meg en 3,5mm Jack-kontakt for å pluge inn MP3/Mobil-telefon. Finnes det kabel for slikt?

Er det mye jobb å montere?

RS

Noen som kan hjelpe meg litt her?

Jeg har lyst til å koble min ipod til cdspilleren. buisness cd spiller.

Finnes det en kabel som gjør at jeg kan legge ipoden i hanskerommet, også styre den fra spilleren/rattet?

Sett lignende på andre biler, men finner ikke til min E46 :oops:

Skrevet

Ja, du trenger en kabel fra BMW som kan løse dette. Denne kan du koble til bak naviskjermen din som må taes ut. Dette gjelder alle 2002-modeller og nyere, uansett om de har navi eller ikke.

For dere som vil ha iPod-tilkobling vil jeg anbefale Dice hvis dere har vanlig kasett-/cd-spiller eller Intravee hvis dere har navigasjon. Felles for disse (og alle andre) er at de benytter seg av cd-veksler-tilkoblingen i bilen. Har dere cd-veksler fra før mistes denne.

Skrevet

jeg har buisness spiller, men ikke noe cd veksler. er en 02 e46. noen som vet om det er mye jobb å få ut orginal spillern? og må den ut for å få montert usb?

Skrevet

noen som har oppdaget dette?

http://cgi.ebay.com/PARROT-MKi9200-BLUE ... ccessories

en kompis som har kasett i e46 dro til strandberg for og fikse cd spiller, da kom de med dette som ett altrativ, og det er genialt, kan streame musikk via blutooth, ipod, usb og i tilleg er bluthoothen for og prate i telfon ganske rått, anonymt instalert og spilles over høytaler anlegget i bilen.

Når han skrur den på muter orginal anlegget seg, når det ringer blir alt mute, bare ett tips om folk er intr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...