Gå til innhold

Embrets E21 - Status ved inngang til 2016


Embret
 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg endelig begynt å gjøre klar god bilen for sommeren. Sliter litt med clutchen så skulle hatt en ny pumpe.

Ellers er planene nå og fikse det EL-problemet jeg har slitt med etter lakkering (Sikkert en bagatell med jord eller noe). Også bærer det til biltilsynet for å få fjernet "bevaringsverdig" ifra vognkortet og muligens prøve meg på godkjenning av senkesettet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GSS inne på forumet her hadde en ny en liggende som jeg har hentet.. :) Så skal hoppe i skruklærne og ut i garasjen en tur nå tenkte jeg... Kjedelig når godbilen står der, og ikke en sky på himmelen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen senere i år er å bytte ut m10'en med en m20b25. Noen som har noen tips ang ombyggingen? Lønner det seg å få tak i en preface eller en facelift motor feks?? Tenkte å begynne å handle inn deler i løpet av sommeren, så alt er klart for en fin høst/vinter i garasjen.

Jeg har 323 understell liggende (mangler travers). og en 5trinnskasse som har sittet på en m20 i delebilen jeg hadde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var clutchen fikset. :) Også fått fikset alle problemer med lysene, så da har jeg vært ute å cruiset litt i dag.. :)

Lite vår bilde av 320'ene.. Ikke fått polert de enda da men..

3a0tsqhqrw8h77l13ohm.jpg

mnowu3satjgszawqmw87.jpg

Måtte også kjøpe nyeste gatebil siden gamle bilen var der.. :)

en2gsqkwld53ke9x5nwr.jpg

begeprynazvlc183jbrh.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått satt inn sølvpærer som lyser oransj i blinkerne foran i dag.. Skal jo på godkjenning snart...

Prøvde for anledning på de gamle oransje glassene for å prøve..

Var egentlig litt allright det og...

q2lx1od84mj26vl9gnqs.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å vurderer det litt jeg og, men alle andre lykter på bilen er sota da.. Så må vel kanskje sote dem noe for at det ikke skal se dumt ut.. Tror jeg har 2 sett liggende, så er jo bare å prøve å feile egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...