Gå til innhold

Embrets E21 - Status ved inngang til 2016


Embret
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

En liten oppdatering her.. Godkjenninga gikk ikke bra... Fjærene foran var for løse, og manglet en merknad på ece-dokumentene for å fjerne bevaringsverdig. Fått nye ece-papirer fra tuv, så det er ordnet, og funnet kortere dempere jeg skal kjøpe. Men for å slippe å vise den mange ganger sendte jeg inn en søknad om ombygging til 323 og spurte om jeg kunne ta etterkontroll på det andre samtidig. Dette var ok, og ombyggingen ble forhåndsgodkjent i dag. Så da skal delebilen rulles inn i garasjen imorgen og demontering skal begynne.. :) Så da skal det bli litt flere oppdateringer her fremover.. Vært ganske stille en stund på den fronten i det siste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jås: Er bare den vekta da... Får virkelig håpe jeg klarer å holde den under... Mulig jeg kan flytte batteriet bak o.l for å få den ned litt, men vil jo liksom ha den litt orginal og da...

Lars-Nord: Takk takk, skal si ifra jeg vettu... Har fortsatt et blått interiør til deg her da... ;)

Bmwmaxi: Fått papirer igjennom tuv-nord ja. Var godkjenningsnr på styringen som manglet, så pass på at de skriver inn den for deg... ;) Slipper du ekstra turer til BT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg rullet 323'en inn i vognskulet og så smått fått begynt på demontering...

Målet for morgendagen er å ha motoren og girkasse ut...

y2ev5nrrnk4oirgecrhu.jpg

Rustbørsa på plass...

d1auvsweyxebnvdvx9sx.jpg

God og rusten denne delebilen min... :P

w16p1gwz529awt87xzul.jpg

Begynner å få løs motoren..

vz0nozjgedxc86srq525.jpg

Har da fått av noen deler i dag...

s2wfsr7nbl43m8s8x53s.jpg

Denne blir nok god å ha i vinter.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mest for å få en annen farge det da.. Og den gamle lakken er ikke helt strøken den heller...

Motoren går faktisk ganske bra den ja, men er det med kassa som er det som er mest dritt. Er det mulig å skaffe 5trinns kasse til m10 motoren?

jepp:) m30 kasse passer :) passer også fra m88 og s38 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et spørsmål her jeg lurer på... Det varmluftsopplegget ifra eksosmanifolden... Er det noe jeg må ha her, eller kan det plomberes? Skal jo ikke bruke bilen på vinteren... Blir litt penere uten, og får bort litt vekt...

Bilde av det jeg mener:

giosg7dbn1dxsiqy9wzz.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...