Gå til innhold

Embrets E21 - Status ved inngang til 2016


Embret
 Share

Anbefalte innlegg

Vært helt elendig til å oppdatere her, men har skjedd en del siden sist. Her er i korte trekk hva som har skjedd med bilen siste 1,5året.

 

post-56072-0-61647000-1451736631_thumb.j

post-56072-0-89567500-1451736723_thumb.j

 

Har fått satt inn alle delene ifra 323 delebilen. Alt ble nytt av slitedeler, foringer. Overhalte kaliper foran og kjøpte nye bak.

Ble også ny radiator, alle slanger og el-vifte (Siden jeg har pre-facelift karroseri).

 

Har dessverre vært litt dårlig til å ta bilder.

 

Hadde så bilen inne på Risløkka i oslo tidlig sommeren '15 og fikk godkjent ombyggingen. Så nå er ombyggingen fra 4syl 320 til 6syl 323 godkjent i vognkortet samt senkesettet på 60/40 godkjent. Var veeeeldig nervøs for vekten, men gikk greit.

 

Har brukt den litt i sommer, men har stått rolig i garasjen siden i høst. Har nå fått handlet inn noe mer deler, så nå skal det skje litt igjen. Har handlet inn GS-Performance coilovere som skal monteres, samt nytt sort gulvtrekk. Dette er kjøpt ifra nederland og er i små deler, så blir spennende og montere. (Bilder av dette kommer).

 

Har også fått trekt opp igjen recaro stolene og baksetene i skinn. Så gleder meg til å få montert dette.. :smile:

 

Før:

post-56072-0-86878100-1451737269_thumb.j

 

Etter:

post-56072-0-31136800-1451737292_thumb.j

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo ut som du har fått gjort en hel og setene ble jo knall bra :grin:   Jeg skal også trekke om setene+dørtrekk og trenger svart gulvteppe,men er ikke lett å få tak i strøkent svart virker det som,så jeg har vurdert vask og farging av det blåe jeg har jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lakket mitt svart først, men ble veldig stivt. Og mistet fargen ved slitasje plasser. Men anbefaler ihvertfall ikke å kjøpe nytt i deler. Hva tenkte du å bruke til å farge det med?

Vet ikke helt enda,men mener å ha lest på E21.net at det var en som brukte et slags fargestoff som han la hele teppe i. Skal se om jeg kan finne igjen tråden hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det er samme greiene som jeg har kjøpt da.. At det er i mange deler som må monteres.. Gidder ikke kaste bort mer penger på ting med dårlig passform tror jeg. Løsningen blir nok å prøve å få det gamle teppet sort. Er jo helt og pent ellers så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...