Superbeetle Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Om du skriver ned delenummeret.. (det nederste..om du snur bildet) så kan jeg finne det ut... Her er utstyrslisten din btw Vehicle information VIN long WBADD11090BN26638 Type code DD11 Type 520I (EUR) Dev. series E39 () Line 5 Body type LIM Steering LL Door count 4 Engine M52 Cubical capacity 2.00 Power 110 Transmision HECK Gearbox MECH Colour ARKTISSILBER METALLIC (309) Upholstery STOFF FLOCK STREIFEN/ANTHRAZIT (D3AT) Prod. date 1997-01-15 Order options No. Description 302 ALARM SYSTEM 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC 428 WARNING TRIANGLE 441 SMOKERS PACKAGE 465 THROUGH-LOAD SYSTEM 510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 666 RADIO BMW BUSINESS CD 801 GERMANY VERSION 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 879 GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Series options No. Description 260 SIDE AIRBAG DRIVER/FRT PASSENGER 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Information No. Description 305 REMOTE CONTROL FOR CENTRAL LOCKING 464 SKIBAG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Jeg tror det er en bevegelssensor til alarmen din.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Jeg har også sånn midt i taket, og har blitt forklart at det er bevegelsesensor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Da faila jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddM/// Skrevet November 4, 2010 Forfatter Share Skrevet November 4, 2010 Da vet jeg det hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddM/// Skrevet April 14, 2011 Forfatter Share Skrevet April 14, 2011 Har ikke gjort så veeldig mye i det siste, men her er da en liten update: *Foliert resten av listene *Montert shadowline-list foran, hentet den fra en skadet fanger som skulle kastes *Led-dioder i interiørlys *Montert Xenon i grøftelys *///M girkule Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 mmmmh, pen bil du har odd markus!=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddM/// Skrevet April 14, 2011 Forfatter Share Skrevet April 14, 2011 Takk skal du ha Thomas! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddM/// Skrevet August 21, 2011 Forfatter Share Skrevet August 21, 2011 Har nå hatt lappen ca 1 måned å må si meg ganske fornøyd med bilen, ikke hatt noe store problemer til nå uten om noe fjusking som kom av en gåen veivsensor(skiftet) Men må si jeg lengter etter en bil som går sidelengs Må tvinge den til å slippe til og med når det er vått på veien, men vil tro det blir bedre i vinter med de originale felgene og glattere føre Er vell kanskje liksågreit at den ikke har så stor motor da fristelsen til å kjøre fort er ganske stor, og jeg merker jeg mangler en del erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 Fin bil! Hvordan har du ordnet det med suben med skiposen på orginalspiller? Og hvordan ble resultatet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 Fin førstebil det her Var shadowlinefolien vanskelig å legge? Måtte du demontere listene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddM/// Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 Kanskje på tide med en oppdatering da det er over ett år siden sisst! Bilen har imellomtiden fått litt småknask, kan blant annet nevne: -Faceliftlykter m/6000k pærer i ringene -6000k xenon kit i nærlys -Skinninteriør m/sports-seter og integrerte barneseter bak, vurderer å bytte selve benken bak da jeg har fått klager fra missfornøyde passasjerer at den er alt for hard å sitte på, og jeg har ikke akkurat planer om å smelle noen på tjukka enda -Lyspanel m/mood lights fremme, måtte modifisere litt med ledningene, men det gikk -Bytta til svarte bolter i felgene og shinet opp kanten bak -Polert den med maskin og Meguars produkter igjen Ett par nattbilder etter polering: Interiøret: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Denne har jeg ikke sett før, (kanskje ikke så rart siden det er ett år siden forrige post ) men den så veldig fin ut! Liker at du har aerodynamic-leppa, ikke mange igjen med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekkå Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Flotte bilder Odd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddM/// Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 Denne har jeg ikke sett før, (kanskje ikke så rart siden det er ett år siden forrige post ) men den så veldig fin ut! Liker at du har aerodynamic-leppa, ikke mange igjen med den Takk for det! Ja er fornøyd med leppa selv, får en litt annerledes look en alle de andre E39'ene Flotte bilder Odd! Takk for det Nuffen! Er nå ikke så verst din heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå