Dirty Skrevet August 26, 2010 Skrevet August 26, 2010 Hei. Har egentlig en veldig gammel tråd om denne bilen, men da var vi 2 stk som holdt på og den er ikke oppdatert på 100år. Så lager meg en ny tråd(blir vel ikke drept av den grunn) I 2008 ble bilen satt sammen med en 328 motor som var raceklar gikk MEGET godt. ble noen testturer så ble den bare stående igjen. men nå i sommer har jeg ryddet fram bilen fra garasjen, Litt arbeidsmot har jeg, litt små lei siden jeg ble just ferdig med min andre m3 3.2l Men burde ha den klar til neste sessong. Litt Info om bilen. Bilen var en orginal M3 som desverre måtte bøte med livet for ENDEL årsiden Slik så den ut i sine glansdager som breisladdkongen var vel i 2002 ca Men ja nå er jo bilen under opppussing igjen, og denne gangen blir det Skikkelig Saker. M3 3.2l Motor komplett med understell er handlet inn. Understell er montert nye rådelager til m3 motoren er handlet inn. tar ingen sjangser på rådebank. har Lakket motorrom og i hjulhusene. bilen har lakktime neste onsdag så da blir hele bilen lakket. har også bestilt time til å sveise inn bur. men ikke før i uke 42, men ingen hast er jo vinter snart snart ferdig 09.10.2010 Noen biler av hvordan bilen står nå Motorrom og div blir lakket Rett fra lakkboksen Montert frontfangere Fått den hjem og starter monteringene av lister overalt på bilen jeg å Crhister her på forumet er i full gang. Øvyind sin M3GT banebil Ser jo veldig like ut. men vis man kikket litt nøye så ser man vinkelen. Fått montert blinklys Fikk også tak i nyrer idag Lagde noen fester til ekspansjonstanken, ble bra Dårlige mobilbilder av en skitten og ulakka coupe. men er vel bedre en ingenting. har ryddet i ledningene som man kan se
-Erik- Skrevet August 26, 2010 Skrevet August 26, 2010 ^helt enig der gitt:D Den blå falgen er noe jeg kan like =D Blir den hvit eller beholder fargen?
Dirty Skrevet August 26, 2010 Forfatter Skrevet August 26, 2010 ^helt enig der gitt:D Den blå falgen er noe jeg kan like =D Blir den hvit eller beholder fargen? Kommer ikke til å beholde blåfargen, planen er at den skal ha slike fargekompo som denne her , men er litt usikker på om jeg skal bare kjøre hvit og svart tak
Dirty Skrevet August 26, 2010 Forfatter Skrevet August 26, 2010 Ja tror det kan bli tøft, men må høre hvor mye ekstra for å lakke det røde. koster nok for vanlig lakk
Just-turbodiesel Skrevet August 26, 2010 Skrevet August 26, 2010 husker denne bilen fordi den var så fæl..fargene er jo helt på trynet men liker planene at du skal bytte fargen! Det vil forandre bilen totalt
Mexos Skrevet August 26, 2010 Skrevet August 26, 2010 Konge at du er igang med den igjen Jeg skal følge med
Dirty Skrevet August 27, 2010 Forfatter Skrevet August 27, 2010 Tror det blir saker nå, mangler endel Standar deler som pedalsett + ++ som har forsvunnet i løpet av årene den har stått så vurdere å handle inn en vraka coupe. så si ifra vis noen har en billig helst fra utlandet ellerno stående eller deler jeg kan plukke ikke så langt ifra mandal. trenger ledningsnett bak til lykter\ bensinpumpe kabler osv osv Ellers har jeg fått tak i en M3 5 trins kasse, så 6 trinskassa er til salgs går billig 7000.- Men føler det er mye slark i akslingen på kassen, skal de være slik ?
Lars89 Skrevet August 27, 2010 Skrevet August 27, 2010 Blir gøy å se denne ferdig. "Alle" har jo hvit E36 med svart tak nå for tida, så må nesten finne på noe annet syns jeg
Dirty Skrevet August 28, 2010 Forfatter Skrevet August 28, 2010 Ta å bruk folie på den røde da vel. Koster ikke det fælt mye da ?
M3 Yngve Skrevet August 28, 2010 Skrevet August 28, 2010 Ta å bruk folie på den røde da vel. Koster ikke det fælt mye da ? Tja, ikke så dyrt det, om du kjøper kun folien og setter det på selv. Koster nok litt om du skal få satt det på.
-Anders- Skrevet August 28, 2010 Skrevet August 28, 2010 Jeg stemmer for å kjøre samme stilen som den hvite/rød. Blir litt kjedelig med bare hvit/svart. Hva er felgplaner? Blir morro å følge med her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå