lasseln Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 Skal reise til Tyskland i kveld, blir der til søndag! Men det som skal gjøres, holder jeg hemmelig til jeg er hjemme Gleder meg som en unge! Jeg vet fortsatt hva! (OG JEG LAR MEG BESTIKKE) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 Du kan få en is neste fredag lasseln xD tellme!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2011 Hmm... Tipper ny motor? eller m5-delebil? Blir ikke ny motor, eneste motoren jeg kunne tenkt meg må vel være M5. Men da vil jeg ha en orginal M5 Men skal kjøpe endel snacks det kan jeg si og LASSE du sier ikke ett ord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 Både jeg og Jacobsen reiser til Tyskland i kveld eller i morgen tidlig alt ettersom hvor langt jeg kommer med min bil (sjekker bremser og bytter litt slitedeler før vi drar ut på tur). De begge bilene skal få gjennomgå en real facelift, men det er ingen motorbytte det er snakk om.. Poster en reiselogg og slikt underveis.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 Hmm.. Nå er jeg spent!! Og iallefall på hva slags facelift saltkjelen kan få til på sin bil, om det går ann å gjøre mer med bilen hans:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 Er redd jeg må søke tilflukt på skjult identitet om jeg røper det, så må nok bare smøre seg med tålmodighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 29, 2011 Share Skrevet Juli 29, 2011 Nå venter jeg spent på en oppdatering ang turen deres gutta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 Jeg vet også Blir nok en knall oppgradering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 Dårlig gjort!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 Jeg vet også Blir nok en knall oppgradering Er nok flere som vet det. Men jeg må si jeg sitter utolmodig og venter på reise-loggen deres.. Skål forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 Er vel ikke så veldig mange andre enn meg og Spruddel som vet det her inne på Bimmers (Såvidt jeg vet hvertfall) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 Må nok rekne med meg også der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 I see, da er det kanskje endel flere enn jeg trodde da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 Alle bortsett fra meg vet det jo? føler meg utestengt og forlatt av mine medbimmerser:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 Kan jo fortelle deg at dieseldyret mitt er lei seg, fordi den ikke får ny eksos snart.. Truer meg med å gå over til bensin.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå