Saltkjelen Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Alt henger sammen med innpress og slikt, men jeg kjørte i en periode med Rondell D58 i 10x18 (265/35 18) på min E39 som var senket 50mm og dette subbet bare bilen så en dump på lang avstand. Rondellfelgene har såpass lavt innpress og jeg var faktisk overrasket over at det ikke var "mer om og gjøre" for at det ikke skulle subbet. Man trenger derfor antakeligvis ikke å valse i det hele tatt med riktig innpress og i verste fall må man få brettet inn kanten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Innpresset mener jeg var Et18, og kjører med 235.35.19 foran og 275.30.19! OT, denne bilen er nydelig, og lysene passet godt Liker lista på luka også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet November 19, 2011 Forfatter Share Skrevet November 19, 2011 Jeg går fra 19" om sommeren til 15" om vinteren! huff... Har kjøpt nye sommerfelger, 19x10 med 50mm senk, må jeg valse eller brette skjermene da? spør siden du har hatt det Huff det hørtes smått ut Men du får ganske mye mere komfort i forhold til meg med 19 på vintern da! Og som Saltkjelen sier, så avhenger alt av impresset på felga. Vurderer selv og senke 50/50 til sommern, har idag kun M-understellet. Jeg har valset hjulbuene, så tror det skal gå med 50/50 senk og 10*19 felg bak med 275 dekk! Innpresset mener jeg var Et18, og kjører med 235.35.19 foran og 275.30.19! OT, denne bilen er nydelig, og lysene passet godt Liker lista på luka også Tusen takk den lille M lista på bakluka er et Must i mine øyne på E39, liten detalj som utgjør mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2011 Da kom fikk jeg endelig tatt noen bilder av bilen med nye vinterfelgene! Syns det ble litt for ille og gå ned til 17, så kjøpte meg noen nye 19 Men ville ikke spare noe på gummin, så kjøpte Nokian Hakkapelita R, som jeg foreløpig er strålende fornøyd med Dimmensjonen er 235.35.19. Har også montert nye nyrer, syns disse kler bilen bedre da resten av listene også er Høyglasserte Her er noen bilder Forslag til nye gadgets tas gjerne imot! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Se her ja, endelig fått lagt ut bilder! Ble veldig bra med ny grill og 19" vinterhjul. Ble så bra at du må ha deg nye sommerhjul, kan jo ikke ha finere hjul på vinterføre, enn sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Blei bra med emblem i felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Ja, dette ble jo bedre enn om sommeren Veldig pent! Dugg i venstre frontlykt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Ble bra det der ja! ble en smule bedre med senterkopper enn uten! og nyrene var bare muchos perefctos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2011 Blei bra med emblem i felgene Takk igjen sondre Hyggelig med tilbakemeldinger Men vil dette si at jeg må kjøpe nye sommerfelger da ? Veldig fornøyd med nyrene, liten detalj som utgjør mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Flaut at første gang jeg ser bilen i lyset med de nye nyrene er på bilder på et forum Men dæven det ble pent, kjente ikke igjen bilen med engang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2011 Flaut at første gang jeg ser bilen i lyset med de nye nyrene er på bilder på et forum Men dæven det ble pent, kjente ikke igjen bilen med engang! Takk lasse Glad du ikke nevner noe om felgene, siden har på følelsen at du er enig med noen andre her Leverte også bilen på service idag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Desember 13, 2011 Share Skrevet Desember 13, 2011 Flaut at første gang jeg ser bilen i lyset med de nye nyrene er på bilder på et forum Men dæven det ble pent, kjente ikke igjen bilen med engang! Takk lasse Glad du ikke nevner noe om felgene, siden har på følelsen at du er enig med noen andre her Leverte også bilen på service idag! Du vet allerede hva jeg mener om sommerfelgene dine, så følte ikke at det var nødvendig å nevne det igjen La oss bare si at jeg liker bilen din mye bedre om vintern! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Desember 13, 2011 Share Skrevet Desember 13, 2011 Har her bilder under montering av mine us blinkers sammen ae, må si jeg ikke synes det er spessielt "rot". Syns det er meget pent og særegent, da det so far ikke er veldig mange som har slikt oppsett. Har du ett bilde på fronten da begge angellight og US blinklys på? Veldig fint bil . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Desember 13, 2011 Share Skrevet Desember 13, 2011 Har her bilder under montering av mine us blinkers sammen ae, må si jeg ikke synes det er spessielt "rot". Syns det er meget pent og særegent, da det so far ikke er veldig mange som har slikt oppsett. Har du ett bilde på fronten da begge angellight og US blinklys på? Veldig fint bil . Har kun ett bilde tilgjengelig for øyeblikket, da jeg er på jobb. Gir ikke noe godt inntrykk av hvordan det ser ut i virkeligheten, kan ordne bedre bilde til deg senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 13, 2011 Share Skrevet Desember 13, 2011 Syns det er meget pent og særegent, da det so far ikke er veldig mange som har slikt oppsett. Kjære Gud, la det fortsette å være sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå