lasseln Skrevet Desember 13, 2011 Share Skrevet Desember 13, 2011 Syns det er meget pent og særegent, da det so far ikke er veldig mange som har slikt oppsett. Kjære Gud, la det fortsette å være sånn! Realiteten er vel dessverre en helt annen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2011 Syns det er meget pent og særegent, da det so far ikke er veldig mange som har slikt oppsett. Kjære Gud, la det fortsette å være sånn! Realiteten er vel dessverre en helt annen Kanskje jeg også må få meg det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Desember 13, 2011 Share Skrevet Desember 13, 2011 Nydelig bil, motor, utstyr og alt! Eneste jeg ikke var 100% enig i, var litt mye soting i bakvinduene... Kanskje bildet som overdriver. Har du lyst til å legge ut flere bilder av US-blink? Og gjerne fortelle/bilder om hvordan du koblet opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2011 Nydelig bil, motor, utstyr og alt! Eneste jeg ikke var 100% enig i, var litt mye soting i bakvinduene... Kanskje bildet som overdriver. Har du lyst til å legge ut flere bilder av US-blink? Og gjerne fortelle/bilder om hvordan du koblet opp? Hyggelig og høre slikt veldig fornøyd med motoren spesielt, veldig sterk motor, og overraskende grom lyd! Grunnen til at bakvinduene ser veldig mørke ut, er fordi jeg kjører med de Gardinene oppe, når de er oppe så ser du knapt gjennom. Har ikke montert US-blink i min, så du får sjekke tråden til lasseln, han har montert det i sin E39 Ser at du også er fra Akershus, men kan ikke huske og ha sett en blå E39 touring i område.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 13, 2011 Share Skrevet Desember 13, 2011 Det kan jo være verdt å nevne at dine ruter er org. 761 Individual solbeskyttende vinduer i kombinasjon med solgardiner, sort taktrekk og sort skinninteriør, noe som kan få dette til å se ekstremt mørkt ut. I realiteten er ikke 761 så mørkt.. Jeg har allerede gitt deg tilbakemelding når det gjelder bilen, men det fremstår mye mer eleganse over bilen med vinterhjulene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Desember 13, 2011 Share Skrevet Desember 13, 2011 Har du lyst til å legge ut flere bilder av US-blink? Og gjerne fortelle/bilder om hvordan du koblet opp? Har noen bilder, får bare krysse fingrene for at Jacobsen tilgir oss for å kuppe tråden hans: "Hemmeligheten" holder jeg til brystet (Tzunami blir så sinna ). Men kan vel røpe såpass som at det er på ingen måte no hokus pokus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2011 Det kan jo være verdt å nevne at dine ruter er org. 761 Individual solbeskyttende vinduer i kombinasjon med solgardiner, sort taktrekk og sort skinninteriør, noe som kan få dette til å se ekstremt mørkt ut. I realiteten er ikke 761 så mørkt.. Jeg har allerede gitt deg tilbakemelding når det gjelder bilen, men det fremstår mye mer eleganse over bilen med vinterhjulene.. Ja, du ser jo bilen min ganske så ofte Men tusen takk Og som Saltkjelen sier, så er jo resten av bilen veldig svart inni, så da vil det automatisk se veldig mye mørkere ut. Men siden alle syns at bilen var finere på vintern, da kan jeg jo ta imot forslag til nye sommerfelger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Desember 13, 2011 Share Skrevet Desember 13, 2011 530d er helt perfekt! Pappa og jeg prøvekjørte en 530da fra BMW Norge i 2002, kjørte og besøkte kunder rundt i landet og kjørte sikkert 8000km. Helt kanon bil med masse drag! Jeg var dessverre ikke gammel nok til å kjøre, men koste meg for det! Min E39 har jeg kun eid i 3 uker så den er rimelig standard Blir bedre etterhvert. Er på utkikk etter vinter- og sommerhjul. Skrik ut hvis du har noe. Takk for flere bilder av US-blink. Har et "US-blinksystem" liggende fra autolights.no som jeg ikke har turt å koble opp enda... Må nesten gjøre det for det er kult Vet at man kan gjøre det utenom også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2011 530d er helt perfekt! Pappa og jeg prøvekjørte en 530da fra BMW Norge i 2002, kjørte og besøkte kunder rundt i landet og kjørte sikkert 8000km. Helt kanon bil med masse drag! Jeg var dessverre ikke gammel nok til å kjøre, men koste meg for det!Min E39 har jeg kun eid i 3 uker så den er rimelig standard Blir bedre etterhvert. Er på utkikk etter vinter- og sommerhjul. Skrik ut hvis du har noe. Takk for flere bilder av US-blink. Har et "US-blinksystem" liggende fra autolights.no som jeg ikke har turt å koble opp enda... Må nesten gjøre det for det er kult Vet at man kan gjøre det utenom også. Godt det er flere som kjøper seg bil før man får lappen Men om du er ute etter sommerfelger, så vurderer jeg og selge de Concave felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 13, 2011 Share Skrevet Desember 13, 2011 Haha:p den der tror jeg at jeg gir opp snart, alle vil jo ha det! men du si meg en ting, er det bare bildene som bedrar, eller har du skaffet deg hvite AE? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2011 Haha:p den der tror jeg at jeg gir opp snart, alle vil jo ha det! men du si meg en ting, er det bare bildene som bedrar, eller har du skaffet deg hvite AE? Hatt hvite AE lenge jeg Men skal bytte tilbake til vanlig Halogen tenkte jeg! Skulle egentlig bare prøve de ut, men har kjørte med det en stund nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 13, 2011 Share Skrevet Desember 13, 2011 Deg vet jeg jo har hvite;) og det kler bilen! men kam hende det bare er iphonen, men ser litt ut som Lasse har hvite også? :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Desember 13, 2011 Share Skrevet Desember 13, 2011 Haha:p den der tror jeg at jeg gir opp snart, alle vil jo ha det! men du si meg en ting, er det bare bildene som bedrar, eller har du skaffet deg hvite AE? Hatt hvite AE lenge jeg Men skal bytte tilbake til vanlig Halogen tenkte jeg! Skulle egentlig bare prøve de ut, men har kjørte med det en stund nå Tror den var rettet mot meg, og svaret er nei, ringene er halogen, just as always Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Har du lyst til å legge ut flere bilder av US-blink? Og gjerne fortelle/bilder om hvordan du koblet opp? Har noen bilder, får bare krysse fingrene for at Jacobsen tilgir oss for å kuppe tråden hans: "Hemmeligheten" holder jeg til brystet (Tzunami blir så sinna ). Men kan vel røpe såpass som at det er på ingen måte no hokus pokus Jeg kjedet meg, så tok meg PC for å kode US style, men med en redusert lys styrker Sorry Jacobsen kuppet tråden din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2011 Det går bra mudbug! Bilen så veldig tøff ut med US-blink Lurer på om jeg også må prøve ut det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå