bjarne89 Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 utrolig peen den bilen din:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2012 utrolig peen den bilen din:D Takk skal du ha Driver og tenker på hva mer jeg skal gjøre med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Skal se etter denne neste gang jeg er i lørnskog området:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Er ikke så vanskelig å se, eneste idioten min 19" vinter xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 hehe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Er ikke så vanskelig å se, eneste idioten min 19" vinter xD Form > Function Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Fashion > function er mitt motto og når det ikke funker så kjøper man seg en gammel sliter og bruker istedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2012 Er ikke så vanskelig å se, eneste idioten min 19" vinter xD Haha Men fremkomligheten er faktisk overraskende bra, feira nyttår på en hytte i trysil, var ikke noe problem og komme seg opp bakkene der Så jeg syns 19 på vintern fungerer helt ypperlig, men det har kanksje endel og si på hva slags dekk du kjøper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2012 Skjer ikke så mye med bilen om dagen, men har lyst til og få bilen litt lavere til sommern, så da trenger jeg litt tips Burde jeg beholde M-demperne og sette på senkefjærer? Eller burde jeg kjøpe coilovers? Har tenkt litt på H&R senkefjærer, men jeg tar gjerne imot tips og hva andre har gjort med sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 vurder å gå for noe ordentlig kvalitet om du går for coilovers, supersport er greit, men bare greit, kommer til å gå over på h&r eller k-sport iløpet av sommern tenker jeg, fordi jeg vil ha det beste av det beste sålenge det er tüv til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 det beste av det beste kommer fra bilstein, SRE, øhlins, intrax, kw osv. ikke fra "kina sport" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 Jeg fikk anbefalt Lowtech til min bil, vet ikke om noen her har erfaringer med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 Lowtech er vel billig alternativ. H&r eller kw er vel greit til vanlige veibiler som skal godkjennes. Og bilisten og spax og eibach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 lowtec er billigmerke ja. Dersom du kun skal ha fjærer er det ofte eibach som gjelder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2012 Takker for svar Tror nok jeg vil gå for fjærer, og da vil jeg som TRF sier, gå for Eibach 30mm foran og 25 mm bak mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå