DannyRS Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Dæven. RÅ felger. Space ut litt foran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Dette er 10\10 for å gjøre alt riktig, spesielt med felger. Tøft at du velger noe annet enn hva "alle andre" gjør. Kudos! Hvilke felger er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 ChristerM: MK Motorsport Veeeldig gromme felger, men synes den blir litt for styltete uten veldig mye senk med 20". Ellers ser det veldig gjennomført ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Juni 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2012 Tusen takk for hyggelig tilbakemeldinger alle sammen! Veldig fornøyd med nye felgene, er ikke montert noe spacere hverken foran eller bak, men jeg subber bak på innsiden, så skal prøvemontere 3mm spacere bak, så håper den ikke tar borti da, ellers må jeg gå ned til 265! Mulig jeg prøvemonterer 3mm spacere foran også! Felgene heter MK motorsport foran: 9*20 ET 15 bak: 10,5*20 ET 22! Når det gjelder senk, så vil det nok bli montert justerbart, men vurderer salg til høsten, så er ikke sikkert jeg gidder å påkoste så mye mer da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 Digg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2012 Vurderer å selge bilen min innen kort tid, da jeg har lyst på ny bil. Har ikke lagt ut bilen på finn ennå, tenkte bare å lufte det litt her for de som er interessert Om det er noen som er interessert så er det bare å sende meg melding på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Hva er planen at du kjøper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrolliBmw Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Flott bil Herr Mats Jacobsen jeg har sittet på med denne noen ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet August 6, 2012 Forfatter Share Skrevet August 6, 2012 Hva er planen at du kjøper? Det vet jeg ikke ennå, veldig åpen egentlig! Flott bil Herr Mats Jacobsen jeg har sittet på med denne noen ganger Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Hva med E90 330i/d eller 335i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 Hva med E90 330i/d eller 335i? Hadde vært gromt det Ganske høy pris på de der da, så tror ikke det blir det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 du må ikke kjøre så fort gjennom rundkjøringen ved alfaset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet August 8, 2012 Forfatter Share Skrevet August 8, 2012 du må ikke kjøre så fort gjennom rundkjøringen ved alfaset! Hæ? Når da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Haha i går i 7-tiden kjørte s-max med henger fra shellen, men tviler på at du enset meg i det heletatt er ikke så mye å legge merke til din derimot er mer å hvile øynene på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet August 8, 2012 Forfatter Share Skrevet August 8, 2012 Haha i går i 7-tiden kjørte s-max med henger fra shellen, men tviler på at du enset meg i det heletatt er ikke så mye å legge merke til din derimot er mer å hvile øynene på Kan ikke huske å ha sett en S-max nei.. Hyggelig å høre fra andre som også kjører E39! Men tror ikke jeg kjører E39 neste sommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå