Tzunami Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Fått med meg det der:/ du som har et så strøkent eksemplar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet August 8, 2012 Forfatter Share Skrevet August 8, 2012 Fått med meg det der:/ du som har et så strøkent eksemplar! Takk for det! Blir nok E39 igjen, men da vil jeg ha M5! Men idioti å kjøpe det når jeg er under 23 år pga forsikring.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet August 13, 2012 Forfatter Share Skrevet August 13, 2012 Noen her inne som kunne tenke seg en E39? ? Blir lagt ut på finn om ikke så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 Da er bilen solgt... Jeg beholdt Sommerfelgene MK motorsport, så for de som er interessert i de, ta kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 kjedelig hvor i landet gikk den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 kjedelig hvor i landet gikk den? Høybråten! Så vil nok se den noen ganger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Kjentfolk? nærme iallefall, og det kan man like! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 Kjentfolk? nærme iallefall, og det kan man like! Nei, ikke kjentfolk! Kjekt det, men vil savne å kjøre fin bil på Sommern! Beholdt MK motorsport felgene, så om du kjenner noen som vil ha, så luftes de for salg etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Jeg kan låne de til du blir kvitt de jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2013 Jeg kan låne de til du blir kvitt de jeg Du kan få prøve de på hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Ja Mats! Er det ikke på tide å fortelle bimmers folket hva som skjer hos deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Ja, venter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2013 Ja Mats! Er det ikke på tide å fortelle bimmers folket hva som skjer hos deg? Hehe er vel det? Kjøpt meg E30!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå