Gå til innhold

Min bil, E39 2001 530dA M-sport Individual- SOLGT!!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 372
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må også si at jeg liker høyden på bilen din, den ser mye mer seriøs ut enn om du senker den.

Takk igjen Terje :D Ja, jeg syns høyden er veldig fin, jeg trodde kanskje den skulle se høyere ut, når jeg gikk litt opp i dimmensjon. Også er jeg veldig fornøyd med selve M-understellet, ligger godt i svinga 8)

Takk Benger :) Ble veldig fornøyd med Rolling shots bildene!

Spruddel: Jeg skulle vært med på Valle, men jeg jobba den dagen :( Veldig synd, siden det ville blitt mitt første BMW treff, så jeg håper jeg får vært med på noen andre i sommer. Når er den på vikingskipet? Og er det noe spesielt som skjer der :)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De legger is i hallen så vi kan få sladda litt på isføre, vi med så lite motor som ikke spinner like lett på asfalt og is må få prøve oss litt vettu :)

Neida, er nok bare et treff :)

http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=9&t=152638

Haha det hadde vært artig :) du har ikke akkurat liten motor du da!

Men får prøve å dra på det treffet det, vi kunne jo prøvd å få samla flere så kan vi kjøre i kolonne opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drar oppover med Kny, så du kan godt henge deg på oss. Kan jo alltids høre med noen andre som bor i Oslo også ;) Kan jo f.eks lage en tråd eller spørre i den tråden om treffet.

Det må vi prøve på :) Ja, skal se om jeg kan få med flere, skrev på den tråden til treffet og hørte om det var flere fra oslo/akershus område. På veien oppover kan vi få tatt mange kule Rolling shots også 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Du og en annen blå e39 som jeg så på både shell på strømmen og du på shell på lillestrøm sist lørdag? så ut som to meget strøkene biler.

Takk,det kan nok stemme ja :D Du får komme bort neste gang du ser meg, er innen shell på strømmen i blandt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sagt det før, men en flott bil du har der! Synes den kunne vært litt lavere, men fin alikevel.. Farge og interiør er helt topp! Felgene passet godt på bilen! :wink:

Takk :D er enig med deg der, jeg skulle gjerne hatt den litt lavere, men det får bli til neste år hvis jeg fortsatt har den da :) Veldig fornøyd med felgene, mulig jeg spacer ut bittelitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du og en annen blå e39 som jeg så på både shell på strømmen og du på shell på lillestrøm sist lørdag? så ut som to meget strøkene biler.

Takk,det kan nok stemme ja :D Du får komme bort neste gang du ser meg, er innen shell på strømmen i blandt :)

Skal det. er der av og til sjæl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyst til og gjøre noe med bilen utvendig, og lurer på om jeg skal fullføre med litt mere svarte detaljer.

Tenkte og montere Svarte blanke nyrer, leppe og diffusor. Tror det kanskje kan bli veldig kult til blå fargen :) Noen som er enig? Eller som har andre forslag til hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...