Gå til innhold

Min bil, E39 2001 530dA M-sport Individual- SOLGT!!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 372
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg tror det kan bli veldig bra :) Hvis du ser på touringen til Code13 på forumet, så prøvde han seg med carbon nyrer på en Topaz-blå bil, og det ble ikke bra synes han, så tror svart blir bedre :) Har troen på at det kan bli tøft!

Mulig jeg kan få noen til og photoshope det først, så får jeg se. Men tror det hadde vært kult med blank svarte nyrer, leppe og diffusor! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

For oppdatere her litt igjen :D

Som dere kan se på bildene, så har jeg kjøpt inn en del snacks!

Har begynt med korrigering av lakken, og det blir VELDIG bra! :D

Alt av bilpleie produkterh har jeg handla på Parts and retards som ligger ved Ås.

Har brukt Scholl S03 Gold edition med Gul pad, og Scholl S40 med lilla pad.

Har også brukt Swisswax leather kit på interiøret, ble også veldig bra!

Kjøpte meg også ny poleringsmaskin her om dagen, kan anbefales :)

Monterte hvite AE og nye lyspærer i grøftelysa. Men har ikke bilde av dette ennå :?

Om noen lurer på noe, eller har tips, så kjør på :D

p0gw54e75qb89gs0jnip.jpg

b9uglcvfx069i7li7gqw.jpg

g7clz7k8kkx2jz67jxzo.jpg

i1p0zg98852zpt6oh2q9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Det var sterke ord, Tuuusen takk :D

Kan røpe at jeg skal til Tyskland om ikke så altfor lenge, men hva jeg skal montere/gjøre, får være hemmelig til jeg kommer hjem [-o<

Jeg vet hva, jeg vet hva!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips er å handle deg enten s17 eller s30 som mellomledd. S40 klarer overhode ikke å fjerne kjørespor fra s03. Det ser du når du kommer ut i sola:) been there done that

Kan godt hende at du har brukt andre pads enn det jeg gjorde, og kanskje annen maskin. Jeg fikk tips av sjefen selv, Bernhard om hva jeg burde bruke, og på min bil så har S03 og S40 fungert veldig bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips er å handle deg enten s17 eller s30 som mellomledd. S40 klarer overhode ikke å fjerne kjørespor fra s03. Det ser du når du kommer ut i sola:) been there done that

Feil, man kan fint få vekk kjøresporene med S40, men som nevnt i tidiligere tråd så må du ha riktig pads, rpm, trykk og tre runder med wipedown...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt hende at du har brukt andre pads enn det jeg gjorde, og kanskje annen maskin. Jeg fikk tips av sjefen selv, Bernhard om hva jeg burde bruke, og på min bil så har S03 og S40 fungert veldig bra! :)

Da må jeg bare spørre hvilke pads du brukte?:) har scholl sine jeg.. Og en milwaukee maskin:) men kanskje jeg skulle kjørt s40 med litt grov pad ? Kjørte med den fineste jeg.. Og kjørespora syns hvertfall... Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg bare spørre hvilke pads du brukte?:) har scholl sine jeg.. Og en milwaukee maskin:) men kanskje jeg skulle kjørt s40 med litt grov pad ? Kjørte med den fineste jeg.. Og kjørespora syns hvertfall... Hehe..

På S03 brukte jeg Gul pad, mens på S40 så brukte jeg Lilla pad :)

Det har mye og si hva slags rpm man bruker, og press. Når jeg bruker S03 så går jeg først med 600rpm, får og smøre det utover. Så går jeg opp til ca 1100 rpm med litt press, og til slutt litt høyere rpm, men uten noe press. Samme gjør jeg også med S40! Viktig at man bruker wipedown veldig ofte, får og fjerne olje rester osv etter S03+S40! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En grovere pad reduserer kjøresporene. Lille pad er, som Jacobsen sier helt perfekt. Den er noe grov og fjerner fint kjøresporene. Husk wipedown med f.eks 3M kontrollspray eller Scholl CF02...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...