Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både 316, 318is, 320 og selv 328 går dårlig. De er dog alle mer enn spreke nok til å holde følge med trafikken; mer enn spreke nok til å miste lappen i og mer enn spreke nok til å ha det moro på bane med.

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Skrevet

et lite vinterspørsmål:

I den teoretiske hendelse at man leker seg på tryvann-parkeringen. Har motorstørrelse noe å si når hjulene spinner?

Da er det vel mest dekkene som må være OK? Eller tar jeg feil?

Skrevet

Skyt meg om jeg tar feil, men er vel en fordel å ha dekk MED feste, slik at når man retter opp, så tar det tak? At det har mere grep å dytte fremover med når rumpa på bilen ligger bredt?

Skrevet

Problemet man teoretisk kan ha er jo at man mister for mye fart(evnt ikke får nok fart) og at det da bare sklir på fire hjul når bakenden ikke kalrer dytte bilen fremover, men bare spinner for mye?

Skrevet
Fredrik 90: Hvordan mener du det skal være da? Så originalt som mulig?

Det er forskjell på jallastyling (Sånn som utlendinger ofte gjør), gatebilstyling og minimal styling.

Ingen liker det første, mange liker det andre, og enda flere liker det siste (Har jeg fått inntrykk av).

Nå skal det sies at en e36 med full m styling er JÆVLIG fin å se på, men det er også BMW'ene i need for speed :) (Med mindre man setter på meterhøye bakfangere som på den ene bilen jeg viste her.. (Den går KLART under den første kategorien))

Det skal være orginal M-styling! Da kan det være fint!

Denne bilen er hva jeg synes er grisestygt:

2dqc21m6j2g3vrjhvt3i.jpg

Mens denne er hva jeg synes er fint:

hj0i9u3w4lnz6r5nnbuu.jpg

Verre er det ikke!

Skrevet

Den første bilen der.. Liker sideskjørtene, men synes frontfangeren er for.. "dyp" rett under lyktene der, noe som gjør at den ikke er så pen. Og det ser ut som den mangler "innmaten" i søppeldunk-grillen :)

Bortsett fra det synes jeg den bilen ser fin ut.

Begge bilene er pene, men den underste ser kanskje LITT for original ut.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...