Gå til innhold

Aplet sine bmw`r :)


aplet86
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 366
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Driver og styrer med de cromringene nå! De "skruene" bak der er ikke bare bare.. Jeg vrir dem,men de går jo bare tilbake til opprinnelig posisjon..

Fikk det til :)

Kommer bilder senere!

Har også byttet kamaksel sensor i dag, så går den litt bedre og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil som jeg har sagt før :D Men ferdig med gir kassa? leste tråden nå og fikk ikke med meg at du var ferdig. Bare lurte på hvordan den ble etter du fikk stokket om på litt drev fra gammel kasse til ny? gikk det greit og ble den tight og fin? :)

Takk for deeeet :)

Jeg bytta kasse, men den jeg byttet til var enda værre desverre. Så nå kjører jeg rundt med 1,3 og 5.gir :P

Har kjøpt ny girkasse som hentes til helga, det ble da en 528/M3 kasse. Denne kjøper jeg av ett lokalt verksted som er spesialist på BMW, så regner med at den er bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja, det var jo 0 problem bare man visste hvordan ;) Tenkte egentlig aldri på og skru de den andre veien. Det er jo mest logisk og skru dem "ut" som man gjør med vanlige skruer.. Men men, gikk til slutt! Bilen din begynner jo virkelig og bli snasen altså Saltkjelen!! Gjort mye riktig der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt noen nye bilder, polerte hele bilen her om dagen og tok en skikkelig vask innvendig.

Desverre bare noen dårlige Mobilbilder, skal få lånt meg ett speilrefleks en dag og tatt noen skikkelige bilder :)

Kom gjerne med ris og ros!

zw8d7cl1jj0nyugk113z.jpg

g1zg85gtjzxsjlv3q3o9.jpg

kbffkenujglunwc1yc02.jpg

13qe3vzk06aooiy262fw.jpg

r3p9re4cjcavu98xvid2.jpg

7xnsge1jgim82wsnxgqt.jpg

p0o0j3ome87ts362zl9g.jpg

5341vgx0i22vgdmiykjn.jpg

t9cevaf073h8yffg3kkq.jpg

8y01jp7795swsnlmqwme.jpg

4zlzzw16lbow1bzenopj.jpg

nu4rgdom3bwck5ajueoi.jpg

qem7pcfifoceubako6de.jpg

k3vnhixbviwxle53qhqp.jpg

1t8hw983dzd8yj50h5le.jpg

yrrp4059kgx7rzwz2jtv.jpg

Sliter forresten litt med Stereo`n min. Har satt inn org spiller igjen, da forrige eier hadde satt inn vanlig liten cd spiller..

Hentet kontaktet på Høgger`n, og fått koblet til alt, men får bare lys i spilleren og ikke noe mer.. Ikke lys i displayet, men alle knapper både på radioen og cd spillern..

Noen som vet hva dette kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...