Gå til innhold

Aplet sine bmw`r :)


aplet86
 Share

Anbefalte innlegg

Meget nice detailing! Hadde ALDRI tatt den utav garasjen for vintertid!! :mrgreen:

Hehe nei du sier noe. Men dette er en bruksbil, og gidder ikke ha en bil jeg bare kan bruke halve året, det er jeg for utålmodig til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 366
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, skjønner den. Men etter en så fin session med voksing og prikker over i-er, så trur eg hadde eg hadde felt en liten tåre når da er sludd, slaps ute og du ser bilen blir gråere og skitnere for kvar bil som kjører forbi eg :P

Sånn er jeg vertfall! :D Voksa min i forrige uke, ser kje ut nå... Men gir et pent å lettere grunnlag å vaske utover stygge vinteren da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. og jeg ler av folk som ikke vil bruke bilen på vinteren. bare og vaske det! og jeg har akkurat behandla min under. og skal på shine og vinterpolishen til neste uke. :) da er den klar for alt salt og drit.

Helt enig! Sitte og betale for en bil man bruker halve året er bare tull! Onsdag kveld etter at jeg la om til vinterhjul så spylte jeg bilen, og kjørte bilen hjem, også sto den stille hele dagen i går.. Det skulle jg ikke gjoort......

Så i går kveld fikk jeg så vidt døra opp, men fikk den jo f*** ikke igjen! Så etter mye krongling så fikk jeg kjørt til Shell/7Eleven for og fylle bensin, og smelte igjen døre, fyllte, betalte og skulle sette meg inn.. Men da gikk ikke noen av framdørene opp.. Så måtte krabbe inn bak! Tipper det så bra ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...