Gå til innhold

Aplet sine bmw`r :)


aplet86
 Share

Anbefalte innlegg

Fryste dører på E39 er noe herk.. Ikke det å få dem upp, men at dem fader meg ikke lukkes igjen. Fins det noen supertriks for å forhindre dette? :-)

Må nok bare tine litt tror jeg! Og tørke godt etter vask ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 366
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, ved tining så fungerer det jo helt fun, men ganske upraktisk å ha døren på gløtt med låste dører i 10 minutter.. Uansett så er det jo isen på bilen som sørger for dette, enten bilen har vært vasket eller ikke i forveien..

Ja, men aner ikke hva ellers det går ann og gjøre med dette jeg.. Noe man kan smøre inn innersiden av døra med da? Og låsen forsåvidt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På listene anbefaler jeg dette:

http://swissvax.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=54&category_id=29&option=com_virtuemart&Itemid=64

Har aldri hatt fryste dører med Seal Feed på listene, helt utrolig produkt som ikke inneholder silikon så du ikke får den fæle knirkinga som er fort å få på E39 ;)

Til låser pleier jeg bare å bruke en god låsolje (brukt fra Biltema et år, men holdt dårlig syntes jeg, prøver en fra Würth i år)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På listene anbefaler jeg dette:

http://swissvax.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=54&category_id=29&option=com_virtuemart&Itemid=64

Har aldri hatt fryste dører med Seal Feed på listene, helt utrolig produkt som ikke inneholder silikon så du ikke får den fæle knirkinga som er fort å få på E39 ;)

Til låser pleier jeg bare å bruke en god låsolje (brukt fra Biltema et år, men holdt dårlig syntes jeg, prøver en fra Würth i år)

Så da smører du denne på gummilistene på innsiden av dørene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seal Feed får du på swissvax.no, sjekk linken jeg ga oppi her :)

Tenkte litt feil jeg nå, tenkte det armlene i midten.

Men de på siden får du ikke gjort så mye med.

Må være om du tar av dørtrekka og ser om det er noe mulighet for å skru de av, og smøre godt med Seal Feed eller annen oljelignende greier der de festes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei nei! [-X Må ikke selge! Er jo en super praktfull bil! 8)

Uansett, lykke til vist du bestemmer deg for å bli kvitt den! ;)Selger seg sjøl den der!

Forresten. Hvordan gikk det med den Navi'en du bestilte på finn.no? Endo ikke fått den? Går å sikler etter akkurat den samme skjønner du, av samme fyr! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...