Gå til innhold

Aplet sine bmw`r :)


aplet86
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg hadde samme driten med 320i'en jeg hadde for noen år siden, Tror den kokte 6 ganger uten at toppen ble skjev eller at toppakningen røyk, men det var vel mest flaks.

Det var nok ikke dumt at du byttet vannpumpa selv om den ikke var gåen, når vannpumpa på 320i'n røyk så var det bare småbiter igjen, så disse er noe skikkelig drit.

Forøvrig en fin E39 du har! Veldig riktige mods du har gjort på den synes jeg! Jeg ser den ganske ofte når jeg kjører forbi "Gamle meieriet" på dagtid.

Ja, har nok vært heldig ang toppakning. :)

Takk for det, er fortsatt litt jeg skal gjøre med den før jeg kan si meg ferdig men :)

Grom bil du har, bor du i Hfs? Kan ikke huske og sett den..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 366
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er vel alltids nooooe man vil gjøre annerledes på bilen, selv om den er "perfekt" så er det jo fortsatt slik at forandring fryder! Jeg bor i Hønefoss ja, kjører igrunn ganske mye i Hønefoss også så du ser meg nok helt sikkert en dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. planene dine om å kle interiørlistene dine i karbon, 3M har nå karbon"vinyl", det er ikke noe "look" greier, men ekte karbonfilm med lim under. Onkelen min driver ReklameService i Hønefoss og de har visst et par ruller inne. Eneste bakdelen er at kvadratmeterprisen er på 500,- :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. planene dine om å kle interiørlistene dine i karbon, 3M har nå karbon"vinyl", det er ikke noe "look" greier, men ekte karbonfilm med lim under. Onkelen min driver ReklameService i Hønefoss og de har visst et par ruller inne. Eneste bakdelen er at kvadratmeterprisen er på 500,- :)

Ahh, Peggy? Fetter`n til Anders du da? :D

Vet du om han kanskje tar på seg jobben og ell? Jeg kan jo stikke ned i morra og høre selv.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker planene dine svært godt, foruten kina-navigasjonen. Ene og alene fordi den stikker 2cm inn i toppen. Husk at du får kjøpt brukte komplette originale 16:9 navigasjoner til E39 for 8-10.000kr.. BBS LM blir en sikker vinner, men husk - røde senterkopper 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker planene dine svært godt, foruten kina-navigasjonen. Ene og alene fordi den stikker 2cm inn i toppen. Husk at du får kjøpt brukte komplette originale 16:9 navigasjoner til E39 for 8-10.000kr.. BBS LM blir en sikker vinner, men husk - røde senterkopper 8)

Ja hadde jo så klart vært mye grommere med org Navi, men er så mye jobb og legge opp kabler atte :( Er ikke noe kløpper på ekektronikk desverre..

Ja røde senterkopper har jeg tenkt på, tenkte også på røde BBS merker i kanten på felgen.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er Fred Ove Bye som driver ReklameService nå. Men det kan jo selvfølgelig hende Peggy har noe inne også :)

Åja! Stemmer, min feil, han driver jo Ring Reklame han nå ;) Jeg får stikke nedom Fred jeg da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...