wicky124 Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Tøft! Må vel nesten følge med her (jeg som var fornøyd med originale audi-anlegget ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2012 Jøss, har du rota deg inn på bilstereo delen også Wicky! Dette er gjort så langt i dag.. Her følger vel nesten en mini DIY på hvordan lage ramme til spiller også. Orginal ramme fra Bmw og alpine ramme er limt sammen. Epoxy blandet og smurt på rammen. Resten av epoxyen blandet jeg inn glassballonger i. Så er det bare å la dette tørke/herde over natten. Så ett lag med finsparkel. Fortsettelse følger senere. Nå over til montering av forsterker. Denne skal kunne vippes ned for å komme lett til delefilter som blir montert bak. Laget en plate i samme størrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 visse ting vekker interesse Men litt offtopic....vet du om noen som kan reparere logic7 forsterker i e65? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2012 Nei, det vet jeg ikke.. Dagens/nattens oppgave er å få puzzlet sammen detta til en basskasse og forsterkerkasse.. Tror nok timene skal gå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian1990_2 Skrevet Januar 26, 2012 Share Skrevet Januar 26, 2012 Må følge med her jeg også.. Blir rått detta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 26, 2012 Share Skrevet Januar 26, 2012 Oisann, det var en mektig installasjon. Kunne trodd det var en show-bil et øyeblikk. Helt utrolig at du klarte å skjule den første installasjonen. Inspirerende bilder ihvertfall. Nå klarer jeg ikke helt å huske hvorfor jeg sluttet å bygge stereo i bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2012 Halvparten av delefilterene er på plass, bak ene forsterkeren. Denne står i veien.. Borte!! Denne er i veien.. Borte.. Men med en liten forsterker montert under panseret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 27, 2012 Share Skrevet Januar 27, 2012 Erh.... Hva er det egentlig du sitter å røyker i garasjen din Michael??? Du er jammen sprut sprø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian1990_2 Skrevet Januar 27, 2012 Share Skrevet Januar 27, 2012 Dette begynner og bli sykt, en forsterker i motorrommet.. ! Denne må jo være bygd for konkuranse nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2012 Erh.... Hva er det egentlig du sitter å røyker i garasjen din Michael??? Du er jammen sprut sprø hehehehe... mye gode hjelpemidler å finne på andre siden av grensen som gjør at en finner litt ekstra oppfinnsomhet! Må jo bruke den plassen en har. Problemet nå er å finne plass til spylerveske tanken. Den må inn igjen om ikke så aner vel kjærringa misstanke når hos finner en forsterker der i steden hehe.. Har hatt 10dager på meg nå til å bygge den om mens ho har vært på vestlandet så må være ferdig på onsdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2012 Dette begynner og bli sykt, en forsterker i motorrommet.. ! Denne må jo være bygd for konkuranse nå? Er nok ingen konkuranse denne er bygget for. Er jo ett skjult bygg hehe.. Skal enda ha plass til barnevogn osv. Ikke mange som har det etter å ha montert solo x 18" og Kicker Warhorse. En ting som er greit når en har en forsterker som er såpass dyr er jo å gjemme den ett sted folk ikke tenker på å lete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 Men hva med varme der fremme? Både motor og forsterker blir jo veldig varme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 dette var litt psycho..... in a good way Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 Hva i svarte fa** Dette må være det sjukeste stereobygget jeg har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå