Nautiluz Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 Muligens.. Men klarer egentlig bare kjøre en bil avgangen.. Når er den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 stemmer for x5 på vårmønstringa jeg as..så har vi iallefall ett musikalskt innslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 hva skal man si? vet ikke helt hva jeg skal siii, dette var bare syyykt fett og utrolig bra gjennomført! og det med forsterkeren i motorrommet ble bare rett og slett bøst! følger hvertfall med her for og si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Bilen skal på det meste av treff i år tenker jeg. Så blir nok store muligheter for å se den. Skal hit med både M3en og X5en, så da får du ta deg en tur. http://www.facebook.com/events/390994817582638/ Er i Tønsberg. Si ifra hvis du kommer da! Da møter Jeg ihvertfall opp for og se på ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 Skal høre med kjærringa om ho kan kjøre den. Når er mønstringen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 Dagens etappe snart over. Byttet til sort gulv teppe skal også bytte endel av de beige plastdekslene etterhvert som jeg kommer over "nye". Også gjort ferdig rammen til spiller og trekt om resterende treverk til vinyl. Bare girspak igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Det der var bare ekstremt fint! Skulle ønske jeg hadde like god erfaring og var like flink som deg! Skulle ikke tatt noen jobber, Men at jeg kunne gjort noe sånt med Bmwen min uten at det hadde kosta meg 5mnd lønn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Nok en gang utrolig tøft! Ser ut som du har falt for Carbon-febern du også? sto at vårmønstringen skulle være 28. April, men ble fjerna fra kalenderen på bmwccn så vet ikke lenger:s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 Ok, fant ikke noe på kalenderen der jeg heller tidligere. Carbon febern er vel snart over håper jeg. Har hatt ekte karbon i bilene mine i mange år nå. Det er ikke kjip 3M film som er brukt på listene her. Det er tykk vinyl, samme type som er på listene i E92 M3 Så alle listene måtte slipes ned 2,5mm for å få plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Det hodet ditt er riktig skrudd på! dette er konge ! Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmen12 Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Dette var sykt flott! Lest igjennom alle sidene nå og kommer til å følge med på prosjektet ditt fremover .. Hvor lang tid har du brukt på dette egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2012 Første anlegget med demping så tok det vel rundt 100timer. Det siste nå har vel gått med 250timer til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 vårmønstring 5 mai iår... u better be there... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2012 Passet jo egentlig forbanna dårlig med jobben, men får satse på at det er muligheter for fri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Pøh..jobb?det er jo såå teit unnskyldning da.. haha du får jobben med å holde oss underholdt med høy musikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå