316 Skrevet August 30, 2010 Skrevet August 30, 2010 http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel. ... d=10026753 Bull, or not?
awt Skrevet August 30, 2010 Skrevet August 30, 2010 Det er jo bare en teori. Jeg var selv og så "The Stig" i Nederland i vinter, men om det virkelig var han eller kun noe de brukte i det showet vet jeg jo ikke. Jeg tipper det siste.
Lars89 Skrevet August 30, 2010 Skrevet August 30, 2010 Kan de ikke bare la saken være? Har jo ingenting å si hvem det egentlig er. Det er en figur/karakter, ikke en person. Det som er hele poenget! Godt mulig denne Colins er rundetid-stig, men er rimelig overbevist om at det er flere
oddis Skrevet August 30, 2010 Skrevet August 30, 2010 Det står at Top Gear nettopp var på Nurburgring, hvis det er tilfelle kan vi kanskje vente oss enda et gromt 'ringen innslag på Top Gear neste sesong?
awt Skrevet August 30, 2010 Skrevet August 30, 2010 De hadde et stuntshow der, altså ikke tv-innspilling.
ullsokken Skrevet August 30, 2010 Skrevet August 30, 2010 Godt mulig denne Colins er rundetid-stig, men er rimelig overbevist om at det er flere Tenker det samme. Tror nok kanskje at en person er litt for opptatt med det proffe livet som fører til å holde på med sånt alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå