RF91 Skrevet November 20, 2010 Share Skrevet November 20, 2010 Gamlebilen til en kompis dette. Koselig å se at den fortsett er i live Hvordan går det med rustsveisinga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet November 21, 2010 Forfatter Share Skrevet November 21, 2010 Gamlebilen til en kompis dette. Koselig å se at den fortsett er i live Hvordan går det med rustsveisinga? Ja bilen lever enno, skal få et nytt å bedre liv nå. Det går greit egentlig, mye rusta da vettu, stor prosess, men ny bakskjerm å innerskjerm er snart på vei, så når di kommer så skal det vell begynn å bli ganske så klart håper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet November 24, 2010 Forfatter Share Skrevet November 24, 2010 Da er ny bakskjerm, ytre innerskjerm og cabforsterkninger bestilt..! så nå blir det vell en hel bil igjen snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet November 27, 2010 Forfatter Share Skrevet November 27, 2010 nå sitter jeg å lurer på om jeg skal ta bort restærvehjulsbrønnen eller hvordan det skrives.. hehe Den er jo bare i veien, sammler mye dritt osv.. jeg trenger jo ikke den..!!! hva skal jeg gjør.!!! ta den bort eller ikke..??????????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Er bare å fjerne den og sveise inn en plate med samme størrelse som reservehjulbrønnen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andros Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 Er bare å fjerne den og sveise inn en plate med samme størrelse som reservehjulbrønnen Off Misforstått jeg gitt, sveisa inn ei plate som var mindre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 Bra vi er ironisk da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andros Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 Bra vi er ironisk da Hehe.. Dryg en lørdagskveld, måtte bare terge litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet November 28, 2010 Forfatter Share Skrevet November 28, 2010 hehe ja æ vil ha den bort, den er bare stor å samller alt mylig ditt, men så samtidi så vil æ ha den der skjø... hmmm usikker ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andros Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 Bare gå for å lag det helt flatt baki der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet November 28, 2010 Forfatter Share Skrevet November 28, 2010 skal no se litt skikkelig ut også da vettu Anders..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vaksdal haien Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 Bra prosjekt Kor kjøpte du VDO målerne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet November 28, 2010 Forfatter Share Skrevet November 28, 2010 Takk for det. Kjøpte VDO målerne på Pedersen Racing. koster litt siden enn må ha VDO følere også, men er noe enn kan stole på.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Siden du har mtech bakfangeren og er så nøye og flink med resten av bilen syns jeg virkelig ikke at du skal ta vekk reservehjulsbrønnen syns liksom den hører til der, hvertfall på biler som er strøken og rene. Ser ikke så ordentlig ut med ei plate i steden. Om du fjerner den må du gjøre mer en å bare ha i ei ren plate. Da hjulbrønnen er med på å stive av baki der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Enig med mr. diohrvik. Behold reservehjulsbrønnen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå