Litjhaug Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Stå på... dette må bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet September 22, 2010 Forfatter Share Skrevet September 22, 2010 Stå på... dette må bli bra Takk for det..! Ja står på så mye jeg kan, dumt jeg skal under kniven 6.oktober, men slår sterkt tilbake.! Håper på være ferdig med sveisinga til da, så er det bare å puss/sparkel karosseri og skru/shine motor, å det klarer jeg vell uten ein fot! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiffmaister Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 detta ser no veldi bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Khan Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 en flott bil kommet i riktige hender Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet September 24, 2010 Forfatter Share Skrevet September 24, 2010 en flott bil kommet i riktige hender Tusen takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 BRA Geir Ove, går da fort med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet September 29, 2010 Forfatter Share Skrevet September 29, 2010 Dette er sveise primeren. Har nå snudd bilen å skjært ut hjubue og kanalen. så faktisk ikke så ille ut der som på adnre siden, så det var jeg litt glad for kan du si..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet September 30, 2010 Share Skrevet September 30, 2010 grom brakke du har skaffet deg der.. gjør en god jobb med rustsveisinga ser det ut til også.. er forresten m30b34 du har og ikke b35 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet September 30, 2010 Share Skrevet September 30, 2010 Europax. da er det notert=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet September 30, 2010 Forfatter Share Skrevet September 30, 2010 grom brakke du har skaffet deg der.. gjør en god jobb med rustsveisinga ser det ut til også..er forresten m30b34 du har og ikke b35 Takk for det, jaja, men du veit no hvilken motor jeg skal fram til så det går vell bra..! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet September 30, 2010 Forfatter Share Skrevet September 30, 2010 Europax. da er det notert=) Du finner det på Wurth..! ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet September 30, 2010 Share Skrevet September 30, 2010 Europax. da er det notert=) Du finner det på Wurth..! ;P Takk for tipset=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet September 30, 2010 Share Skrevet September 30, 2010 Er sveiseprimeren rustbeskyttende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet September 30, 2010 Share Skrevet September 30, 2010 Den europax'en er dritrå, brukte den når eg sveisa m3 skjermene mine, stå på du gjer en god jobb ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet September 30, 2010 Forfatter Share Skrevet September 30, 2010 Er sveiseprimeren rustbeskyttende? Sveiseprimeren pensler du på mellom platene du skal pungte sammen, å når du setter et pungt, så smelter primeren seg inn til sveisen mellom platen i hindrer rust. Så ja, Sveiseprimer er rustbeskyttende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå