kjekk82 Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 Får berre håpe den er råd å få i den stand den var uten for mye jobb..
Kristian Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 fy faen... da regner jeg med at de vet hvem som er innvolvert? blir så forbanna!! men bra at den dukket opp da.....
Røren Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 Karosseriet er funnete uten motor\gir +div,karosseriet har fått noen skader, en persjon har innrømmet tjuveriet. Motor\gir er fortsatt på avege, men politiet jobber godt med saken akkuratr nå! 4persjoner blei pågrepet igår, og to blei satt i varetekt, dei vil ikkje sei kor motor\gir befinner seg nå. Pål Røren
kjekk82 Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 Kjenner virkelig att blodpumpa mi går for fullt når jeg hører om slike idioter.. Håper for din skyld att resten dukker opp.. Fekk telefon i går kveld av min venn på skodje som gjekk tur og såg plutselig bilen på henger:P, måtte høre om jeg hadde sett noe her på forumet om bilen hadde dukket opp. Så ringte han deg
Jørgen Lie Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 Høres virkelig bra ut ! Håper de som sto bak dette blir tatt, og at politiet kommer til bunns i saken, å kanskje finner andre spor fra ting som har forsvunnet!
SSM Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 Hvem gidder å stjele en bil for en så lei motor da Merkelig at slikt kan bli solgt og borte vekk sånn med en gang, det tok meg to måneder før jeg fikk solgt min S14 motor f.eks. Bra ting kommer til svars etter hvert da! Synd at desse idiotene desverre får alt for liten straff for handlingen.
ZhilleN Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 Så må vi ikke glemme alle de polakkene, litauerne, russerne, osv osv. som kjører rundt i Norge.. må jo da være en grunn til at de kommer til Norge?.. Ikke at jeg mener alle er sånn, men jeg ser det flere ganger om dagen, går to polakkbiler oppi her jeg bor nå, dem sniker seg rundt på boligfelt, kjører sakte forbi, gjerne snur, og titter enda engang, må jo ligge noe i grøten når vi har så mange inne i landet?.. Det må jo være en grunn til at de kommer til Norge?.. Altså, etter min mening, halvparten, hvis ikke mer, så stjeler faktisk sør-europeerne mer en oss nordmenn, når de først har fått gravd seg inn i landet vårt..? Ikke misforstå meg, jeg mener ikke absolutt alle, men mange er nok sånn, vi nordmenn er jo dumsnille fra før...?
ZhilleN Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 sorry for o.t, men måtte bare få det ut..
Dirty Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 Hvem gidder å stjele en bil for en så lei motor da Merkelig at slikt kan bli solgt og borte vekk sånn med en gang, det tok meg to måneder før jeg fikk solgt min S14 motor f.eks. Bra ting kommer til svars etter hvert da! Synd at desse idiotene desverre får alt for liten straff for handlingen. selges jo til gi bort pris, klart folk kjøper da
Røren Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 Kjenner virkelig att blodpumpa mi går for fullt når jeg hører om slike idioter..Håper for din skyld att resten dukker opp.. Fekk telefon i går kveld av min venn på skodje som gjekk tur og såg plutselig bilen på henger:P, måtte høre om jeg hadde sett noe her på forumet om bilen hadde dukket opp. Så ringte han deg Hehe,de stemmer! De e bra folk følger med!
kjekk82 Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 Kjenner virkelig att blodpumpa mi går for fullt når jeg hører om slike idioter..Håper for din skyld att resten dukker opp.. Fekk telefon i går kveld av min venn på skodje som gjekk tur og såg plutselig bilen på henger:P, måtte høre om jeg hadde sett noe her på forumet om bilen hadde dukket opp. Så ringte han deg Hehe,de stemmer! De e bra folk følger med! Ja du vet bmw eiere er nesten som familie når slikt skjer, da er alle i sving for å finne tak i gullet
Ostnes Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 Bra den kom til rette Kommer du til å investere i sånn trackguard nå eller?
Bjorni92 Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 Hvem gidder å stjele en bil for en så lei motor da Merkelig at slikt kan bli solgt og borte vekk sånn med en gang, det tok meg to måneder før jeg fikk solgt min S14 motor f.eks. Bra ting kommer til svars etter hvert da! Synd at desse idiotene desverre får alt for liten straff for handlingen. Kan være "Bestillingstyveri" da... Ofte en eller anna tosk som trenger deler, også er vi jo så heldige at vi har så jævla mange NAV-"arbeidere" som ikke har noe fornuftig å gjøre. Og da kan de alltids tjene litt ekstra på å skaffe deler... Uansett, jævlig kjipt! Håper dere finner de som har gjort det og får bura dem inne!
bbmw Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 Karosseriet er funnete uten motor\gir +div,karosseriet har fått noen skader, en persjon har innrømmet tjuveriet.Motor\gir er fortsatt på avege, men politiet jobber godt med saken akkuratr nå! 4persjoner blei pågrepet igår, og to blei satt i varetekt, dei vil ikkje sei kor motor\gir befinner seg nå. Pål Røren Godt politiet fant em før eigaren. Så ikkje han enda opp som kriminell Valset reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 Så må vi ikke glemme alle de polakkene, litauerne, russerne, osv osv. som kjører rundt i Norge.. må jo da være en grunn til at de kommer til Norge?.. Ikke at jeg mener alle er sånn, men jeg ser det flere ganger om dagen, går to polakkbiler oppi her jeg bor nå, dem sniker seg rundt på boligfelt, kjører sakte forbi, gjerne snur, og titter enda engang, må jo ligge noe i grøten når vi har så mange inne i landet?.. Det må jo være en grunn til at de kommer til Norge?.. Altså, etter min mening, halvparten, hvis ikke mer, så stjeler faktisk sør-europeerne mer en oss nordmenn, når de først har fått gravd seg inn i landet vårt..? Ikke misforstå meg, jeg mener ikke absolutt alle, men mange er nok sånn, vi nordmenn er jo dumsnille fra før...? Akkurat det der har vi hatt en periode av i vårt område! I lengre tider så har en Polskregistrert bil blitt sett kjørende rundt i bestemte byggefelt utenfor Arendal og tatt bilder av garasjer og biler som står i oppkjørsler til folk! Jeg så utrolig nok bilen selv en dag jeg kom hjem fra jobb og hadde satt fra meg bilen i oppkjørslen forran garasjen slik vi pleier å gjøre om dagen! En tidlig 90 talls MB S-klassen stoppet opp og knipset et par mobilbilder ut av vinduet av min og naboens garasje med biler foran, før de ble oppmerksomme på meg og blåste nedover veien! Jeg så dem komme forbi sent om kvelden fra kjøkkenvinduet en gang så noe rart er det! jeg vet at flere naboer har vært i kontakt med Politiet ang dette her. Jeg har selv bestemt meg for at neste gang jeg ser dem så skal jeg prøve å få tatt regnummert, har også sagt til fruen at ho må prøve å få tatt det om de skulle dukke opp igjen. For noen månder siden så hadde en kar i området innbrudd i garasjen sin hvor de tok en påhengsmotor og noen hjul til hans Porsche Cayenne, en familie ikke langt unna hadde innbrudd i villaen sin hvor de tok flere PCer og familiens helt nye Volvo XC70! mens de selv sov i samme hus!!! Bilen ble funnet i Oslo i en lukket bilhenger hekta på en ny Chevrolet Suburban stjålet fra Chevrolet forhandleren Bergheim! Jeg har vokst opp i dette området og er liksom vandt med at man kan legge nøkkel under blomsterpotta og dra på nærbutikken uten å låse dører og lukke vinduer! Spesiellt guffent er det jo at hus blir holdt under oppsikt og at barn hjemme alene har sett fremmede gå i hagen og nære husa, fruen engster seg for å være alene hjemme om kveldene og sånt er ikke koselig i det heletatt. Jeg har heldigvis alarm i både hus og garasje i tillegg til at soveromsvinduet er ikke mange meterne unna garasjen! Så er jeg ung og sprek og hopper gjerne ut av soveromsvinduet i 3 egt om det er nødvendig for å stoppe eventuelle tyver, å ta turen gjennom to mørke etasjer og famle med en låst ytterdør kan være nok til at de klarer å komme seg unna
Anbefalte innlegg