Kny Skrevet August 31, 2010 Skrevet August 31, 2010 Jeg har et meget godt forslag! Du kan gjøre...... Jobben din!
AndreasBr Skrevet August 31, 2010 Forfatter Skrevet August 31, 2010 Kny: Jeg gjør jo det da, men det er mellomrom der det ikke skjer noe
ehrnst Skrevet August 31, 2010 Skrevet August 31, 2010 Godt du ikke har meg som sjef. Finnes nok noe å gjøre om du ser etter.
Hawkon88 Skrevet August 31, 2010 Skrevet August 31, 2010 Godt du ikke har meg som sjef. Finnes nok noe å gjøre om du ser etter. skulle akkurat til å si det. om ikke det nødvendigvis er din spesifikke jobb, er det alltid noe du kan gjøre. Rydde, lage system- kaste gamle ting du ikke har bruk for, vaske firmabiler etc..
AndreasBr Skrevet August 31, 2010 Forfatter Skrevet August 31, 2010 HAHA Hawkon.. Du lever JAGGU i trua om det ja?
Kny Skrevet August 31, 2010 Skrevet August 31, 2010 Eh? Det er da ikke noe unormalt i det Hawkon sa. Det er slik en annsatt skal være på en arbeidsplass. Man får ikke betalt for å sitte på ræva å se dum ut, ikke rart du kjeder deg da. Tiden går også mye fortere om du gjør noe.
Hawkon88 Skrevet August 31, 2010 Skrevet August 31, 2010 Hvis du ikke klarer å finne på noe å gjøre på jobb for å enten effektivisere deg selv, gjøre noe du har utsatt lenge, eller avlaste kollegaer er jeg redd du ikke trives hverken med arbeidsoppdavene dine, er resultatorientert, vil bli forfremmet eller bidra til et bedre arbeidsmiljø..
Fredrik 90 Skrevet August 31, 2010 Skrevet August 31, 2010 Godt du ikke har meg som sjef. Finnes nok noe å gjøre om du ser etter. skulle akkurat til å si det. om ikke det nødvendigvis er din spesifikke jobb, er det alltid noe du kan gjøre. Rydde, lage system- kaste gamle ting du ikke har bruk for, vaske firmabiler etc.. Sant det! Det finnes alltid noe man kan finne på, bare å bruke fantasien det! Hvis noen av våre deltider står og sier at de har gjort alt som er å gjøre så er det jeg pleier alltid så si "Se deg rundt og bruk fantasien, vask lageret med tannbørste" litt sånn på halv fleip selvsagt! Men fanken heller, er det virkelig ingenting å gjøre og det nærmer seg slutten på arbeidsdagen så er vi ikke så vanskelige at vi ikke tillater litt nettsurfing! Jeg gjør det jo selv hvis jeg kjeder meg på jobb men da skal det jo selvsagt ikke være noe som er ugjort
SweetBMW Skrevet August 31, 2010 Skrevet August 31, 2010 Akkurat den der har jeg faktisk og (som ikke er mer enn 21) og akkurat ferdig utdanna montør og med noen folk under meg på jobb, tatt. Når de står og henger og sier "nei vi er ferdige vi...." med et sånt fårete glis, så sier jeg: kan dere ikke rydde noe eller da? noe må jo gjøras... "Det ække vår jobb...." kommer det som oftest, da tenker jeg: Hva gjør dere her om dere ikke er her for å jobbe? Går an å ta i et tak for det om... Jeg lager kaffe liksom Ere ikke kaffe på kanna ere krise... Hierarkiet ftw.
Dirty Skrevet August 31, 2010 Skrevet August 31, 2010 er jo Digg å sette seg ned å surfe litt, Men nå jobber jeg med Data og er min egen sjef så kan surfe så mye jeg vil hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå