Ellingsen B. Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 konseptbil haha, "ønsker å være i samme gruppe som bmw og audi?" Audi er jo under BMW i mine øyne med tanke på prestasjoner, komfort og utstyr med tanke på vanligdags bmw'er! Ellers enn det var det et rått design på mazdaen men blir jo som å kjøre Lexus d hehe.. Sykt langt panser?? :S any1+ feil, Audi er foran BMW prestasjonsmessig.. v10 twin turbo på 575hk i audi rs6 utkonkurrerer m5 touring blant annet, audi r8 utkonkurrerer alle BMW'r såvidt jeg veit.. så ikke noe fanatisme her nå jenta mi. Men at BMW er råere og mindre femi?! absolutt Helt enig i den. De har jo også V12 dieselen med 500hk og 1000nm. Denne frakter en Q7 0-100 på 5.5sek! Ellers syns jeg Mazdan var utrolig fin og den vil sikkret ikke bli slik ved lansering. Jeg vil heller ikke tro at den blir noen konkurrent mot Audi og BMW. En kunde som vurderer Audi og BMW vil aldri vurdere en Mazda tror jeg. Tror heller ikke Lexus kunder er eiere som setter BMW opp mot Lexus.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevoo987 Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 Lexus er latterlig... WW eier jo Audi så skulle bare mangle at de har noen bra modeller med bra motorer! BMW er selvstendig, mange faktorer som spiller inn her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 Søsteren min hadde ny Audi A6 2.7Tdi Q Avant i 06, samme tid hadde fatter E61 530d. Det var ikke tvil over hvilken av de to bilene som hadde best kjørekomfort. Audi er knall biler, når alt er som det skal. Det endte opp med salg av bilen til fatter.. Blir å prøve Audi ved neste bilbytte tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevoo987 Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 Søsteren min hadde ny Audi A6 2.7Tdi Q Avant i 06, samme tid hadde fatter E61 530d. Det var ikke tvil over hvilken av de to bilene som hadde best kjørekomfort. Audi er knall biler, når alt er som det skal. Det endte opp med salg av bilen til fatter.. Blir å prøve Audi ved neste bilbytte tenker jeg.. Pen bil det, ikke noe tvil der men linjene på BMW er for fine til å gå vekk ifra spør du meg.. Skulle nesten tro BMW hadde studert hvithaien igrunn, sykt lik front hehe.. GROMT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 konseptbil haha, "ønsker å være i samme gruppe som bmw og audi?" Audi er jo under BMW i mine øyne med tanke på prestasjoner, komfort og utstyr med tanke på vanligdags bmw'er! Ellers enn det var det et rått design på mazdaen men blir jo som å kjøre Lexus d hehe.. Sykt langt panser?? :S any1+ feil, Audi er foran BMW prestasjonsmessig.. v10 twin turbo på 575hk i audi rs6 utkonkurrerer m5 touring blant annet, audi r8 utkonkurrerer alle BMW'r såvidt jeg veit.. så ikke noe fanatisme her nå jenta mi. Men at BMW er råere og mindre femi?! absolutt Helt enig i den. De har jo også V12 dieselen med 500hk og 1000nm. Denne frakter en Q7 0-100 på 5.5sek! Ellers syns jeg Mazdan var utrolig fin og den vil sikkret ikke bli slik ved lansering. Jeg vil heller ikke tro at den blir noen konkurrent mot Audi og BMW. En kunde som vurderer Audi og BMW vil aldri vurdere en Mazda tror jeg. Tror heller ikke Lexus kunder er eiere som setter BMW opp mot Lexus.. Kan og se det slik at Audi måtte sette turboer på sin V10 for å overgå BMW's selvpustende V10, som jo BMW nå forøvrig erstatter med turboladet V8 med nesten samme ytelser som Audi sin V10. En dieselmotor som VAG's største er vel lite forenlig med BMW's mål om topp kjøreegenskaper, så vil tro dette, samt hvor dårlig en slik motor treffer dagens miljøfokus, er årsaken til at BMW ikke har noe tilsvarende. For min del er en bil mye mer enn hva motoren er god for på papiret, og da er det ingen tvil om hva jeg foretrekker, og forøvrig kommer Lexus langt høyere på listen over alternativer enn Audis folkevogner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 Litt for futuristisk design på Mazdaen for min del. Men slike ting har en tendens til å vokse på meg, så kanskje den er dritstilig om noen år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet September 2, 2010 Forfatter Share Skrevet September 2, 2010 ja, sant det du sier.. sånne futuristiske design som absolutt skal vere rundere eller mer aggressive enn forgjengeren er LITT skummelt, men syns den såg ganske grei ut til å vere sånn bil. Generelt sett lite glad i strømlinjeforma biler.. liker litt mer gamle sharknose-biltyper med kantete former. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 Fortsatt en Mazda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet September 4, 2010 Share Skrevet September 4, 2010 hvorfor kjøpe audi når det finns skoda?? samme deler, mindre feil og myyye billigere! ikke samme status på skoda som audi men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet September 4, 2010 Forfatter Share Skrevet September 4, 2010 enig, nye superb'n kan faktisk bli jævlig fin, trudde ikke det før jeg så en som var knallrå.. lilla metallic med masse krom og lav med 19".... porrigt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet September 4, 2010 Share Skrevet September 4, 2010 Syns det var mye Fisker Karma over den Mazdaen.. Fisker: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevoo987 Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 Tøffe konsept biler dette, ikke noe tvil der! hvor lenge før man får se de på veien? hehe.. Bilene fremover blir bare mer og mer "spaca" syns jeg, jeg har en sterk hånd med BMW på hvordan de setter opp å tegner linjene på bilene sine hele veien! Hver og en er ett unikt eksemplar fra nok en gang ett fantastisk bil firma BMW er.. rett og slett genialt, damene blir kåte jo! Da er d bra butikk haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet September 5, 2010 Forfatter Share Skrevet September 5, 2010 BMW gjør det bra designmessig for tida ja etter en liten down-periode:) jeg er bare redd hva framtida bringer generelt.. japsene er elendige på design for tida... de har stygge linjer som ikke har noe sammenheng, f.eks nye avensis... ser helt ufo ut, spesielt bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevoo987 Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 Nettop !!! )) De får kjøre på med sine biler, jeg skal ikke ha annet enn BMW og kanskje audi hehe eller en stjerne SL 500 er jo fint d oxo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 konseptbil haha, "ønsker å være i samme gruppe som bmw og audi?" Audi er jo under BMW i mine øyne med tanke på prestasjoner, komfort og utstyr med tanke på vanligdags bmw'er! Ellers enn det var det et rått design på mazdaen men blir jo som å kjøre Lexus d hehe.. Sykt langt panser?? :S any1+ feil, Audi er foran BMW prestasjonsmessig.. v10 twin turbo på 575hk i audi rs6 utkonkurrerer m5 touring blant annet, audi r8 utkonkurrerer alle BMW'r såvidt jeg veit.. så ikke noe fanatisme her nå jenta mi. Men at BMW er råere og mindre femi?! absolutt Forskjeller på prestasjoner rett fram, og rundt en svingete bane...sistnevnte har aldri vært Audi's beste gren, nettopp pga dårligere kjøreegenskaper kontra BMW. F.eks Audi S5 vs BMW 335, sistnevnte kjappest, til tross for mindre effekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå