helland Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 tøfft eivind ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 de stolene du har i bilen er det noe "vipp" i ryggen på dem? vurderer å kjøpe meg et par Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet August 20, 2011 Forfatter Share Skrevet August 20, 2011 Her har det ikke akkurat vert så mye fart innpå i det siste.... etter at jeg kom hjem fra ferie klarte jeg å knekke foten.... så det blir det lite bilmekking....!! Det er vipp på stolene ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet August 30, 2011 Forfatter Share Skrevet August 30, 2011 Vurderer å selge bil og henger sammen.... BUD ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingeftw Skrevet August 31, 2011 Share Skrevet August 31, 2011 Kan du gi den gamle eieren av denne flotte bilen en pris antydning på PM? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet September 2, 2011 Forfatter Share Skrevet September 2, 2011 Da var bimmer`n min solgt med tungt hjærte.... Men livsenringen sa meg at jeg ikke hadde tid til denne lenger... Men TRO meg, jeg skal ha E30 igjæn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 Er det en fra Kr.sund som kjøpte denne eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 Litt kjedelig og da! Fikk du prisen du nevnte? Vil si det er en bra sum for en 316, selv om det er lagt ut ganske mye på den. Får jo en rimelig bra 325i for den summen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 Litt kjedelig og da! Fikk du prisen du nevnte? Vil si det er en bra sum for en 316, selv om det er lagt ut ganske mye på den. Får jo en rimelig bra 325i for den summen! Tror nokk begge parter blir fornøyd ved en relativt høy pris jeg, mtp det er helt klart den råeste 316n her i landet, og at det ''bare'' er en 316. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OJR Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 Sattpå en tur i dag.. Strøken ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GøranSB Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 Takk for et hyggelig og smertefritt kjøp Angrer ikke for å si det sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet September 11, 2011 Forfatter Share Skrevet September 11, 2011 Kan vel si at jeg er fornøyd me salget, men jeg angrer vel litt på salget. Men det har vel me at jeg har hatt bilen i over lengre tid, å at jeg har brukt myr tid og penger på den... Men håper at GøranSB blir fornøyd me bilen, å at han og får mange fine timer me den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2012 Holder på å tenke ut et nytt prosjekt..... Men vett ikke helt hva enda.... Kanskje noe sånt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Go for it Men hadde heller valgt E23 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Go for it Men hadde heller valgt E23 da JÆVLI ueni gå får e30 !!! , men kanskje touring??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå