Litjhaug Skrevet November 22, 2010 Forfatter Share Skrevet November 22, 2010 Såg bra ut! Er dette lyktefilm eller? Takk... Nei de er lakkert innvendig me noe transparanglakk... Kjøpte de fra en som driver med lakkering av lykter i tyskland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Ble bra det der +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet November 22, 2010 Forfatter Share Skrevet November 22, 2010 Ble bra det der +1 Takk for det ja folkens... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2010 Litt nye bilder.... ble SÅ fornøyd med de nye lyktene mine jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Ja, det bør du være! Ble steintøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2010 takk Lars.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Knallstilig den E30,n din no ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2010 Takk ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 Såg meget bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 Det blei syyykt fett med de gule lyktene! Har du sett åssen det blir med sota blinklys foran, og resten gult? Ser for meg at JEG ville likt det bedre.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2010 Har prøvd det å ja... men de gule blinklysa skal bli litt mørkere de å, så de står i stil med resten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Desember 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2010 Da var jeg på posten og hentet ut servotannstang, pumpe og tank + slanger.... blir litt rengjøring og skifting av pakninger i løpet av noen dager.... men blir ikke montert før til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 Da er servoen overhalet og overmalet.... Monteringen blir vel ikke enda men.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2011 Hva skal man med 8,5x18" når man har 10x18"? 245/35-18 Nå gleder jeg meg til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 Rått! ikke dumme felger det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå