Gå til innhold

Fordeler og Ulemper uten katalysator??

Ole85
 Share

Anbefalte innlegg

ulempen er vel at du kan få feilkoder i dashen pga lambda sonden ikke vil vise riktig. den etter kat. slight performance gains?

jeg har ikke kat på min etter at den tok fyr... jeg merker litt mer raspete eksos lyd, ikke noe særlig mer. litt mer power og turtallsvillig kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ulempen er vel at du kan få feilkoder i dashen pga lambda sonden ikke vil vise riktig. den etter kat. slight performance gains?

jeg har ikke kat på min etter at den tok fyr... jeg merker litt mer raspete eksos lyd, ikke noe særlig mer. litt mer power og turtallsvillig kanskje.

Heldigvis så fikk jeg ikke noe feilkoder på dashen. Ja den lyden liker jeg ikke ass [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta den av igjen og sveis et rør igjennom evt ta bort hele. Blir hul og stygg lyd med en tom katt..

Har egentlig lyst å kjøpe ny katalysator og få sveiset dette inn, men koster jo litt :?

Har vært på mekonomen og dem ville ha ca 4000 kr uten montering... Helt enig med at det blir stygg lyd #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har billige katter på biltema. De holder nok lenge til en såpass liten motor. Ellers så har jeg noen liggende her .. brukte.. 600 pluss frakt. Du får si ifra om du er interessert så finner vi en i ca samme størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...