myrvoll_90 Skrevet September 7, 2010 Skrevet September 7, 2010 når jeg trør hart på, og slipper gassen brått, så røkker det kraftig i bakstellet.. kan det være slakk i drivverk, eller er det foringer? har osså rykking i bilen når den er kald.. hva kan d være? Tor-Espen Myrvoll
jørgenh Skrevet September 7, 2010 Skrevet September 7, 2010 Hva slags bil kjører du? Opplever det samme på min E30 M3 når jeg slipper gassen brått, og på den er det slark i "skjøtet" på mellomakslingen!
myrvoll_90 Skrevet September 7, 2010 Forfatter Skrevet September 7, 2010 kjører en e46 99 mod 320. med 328 motor... så regner med drivverket bynner å gi litt etter? men der var litt slark når jeg hadde 320 motoren også ..
JonasD Skrevet September 7, 2010 Skrevet September 7, 2010 I dette tilfelle var det diffen på bilen min.
stenmo Skrevet September 7, 2010 Skrevet September 7, 2010 Hei. Jeg ville ha sjekket hardykoblingen, er den slitt vil du få slag i drivverket når du slipper gassen eller gir gass
Robin L Skrevet September 7, 2010 Skrevet September 7, 2010 hadde samme jeg og, var hardyforinga. sjekk om det er sprekker i den. til meg vridde hele greia seg når man sluret i 1. og revers... . : S
bmwmaxi Skrevet September 7, 2010 Skrevet September 7, 2010 Er det ikke på disse travers festene ruster i stykker. Se andre tråder.
Lars89 Skrevet September 7, 2010 Skrevet September 7, 2010 Er det ikke på disse travers festene ruster i stykker. Se andre tråder. De ruster ikke, de sprekker... På E36 kan de ruste i filler. Tidlige 320-330 er spesielt utsatt...
dape6 Skrevet September 7, 2010 Skrevet September 7, 2010 Er det ikke på disse travers festene ruster i stykker. Se andre tråder. De ruster ikke, de sprekker... På E36 kan de ruste i filler. Tidlige 320-330 er spesielt utsatt... Stemmer dette, just sveisa inn M3 forsterkninger på min.. Er no drit når sånt skjer... Ville skjekket dette hvis jeg var deg, så ikke bakstillinga faller av plutselig
myrvoll_90 Skrevet September 8, 2010 Forfatter Skrevet September 8, 2010 Er det ikke på disse travers festene ruster i stykker. Se andre tråder. De ruster ikke, de sprekker... På E36 kan de ruste i filler. Tidlige 320-330 er spesielt utsatt... Stemmer dette, just sveisa inn M3 forsterkninger på min.. Er no drit når sånt skjer... Ville skjekket dette hvis jeg var deg, så ikke bakstillinga faller av plutselig Hardykoblinga ser go ut, inga sprikker... hvor er dette festet som det bruke å sprikke? må væl hive oppå bukken å sveise daaa..
dape6 Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 De 4 festene "hovedfestene" til bakstillinga. Bare hiv den på bukken så ser du fort om et par av dem har rustet i stykker. Slik så det ene festet mitt ut:
dape6 Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 De 4 festene "hovedfestene" til bakstillinga. Bare hiv den på bukken så ser du fort om et par av dem har rustet i stykker.Slik så det ene festet mitt ut: Men ta å kjøp M3 Forsterkninger når du skal til med jobben,så ikke det revner opp igjen da.. Fåes hos koed.no -> E36 -> Nye deler -> Tuning -> Diverse, så er det de 4 platene som koster 723,- Og nye foringer til traversen er vel et lite must hvis du må ha ned bakstillinga allikavel. Kjøpte mine på GS; Varenr søk: BW-USM-01 Her kan du se hvordan min ble seende ut med nye foringer og M3 forsterkningene:
myrvoll_90 Skrevet September 8, 2010 Forfatter Skrevet September 8, 2010 De 4 festene "hovedfestene" til bakstillinga. Bare hiv den på bukken så ser du fort om et par av dem har rustet i stykker.Slik så det ene festet mitt ut: Men ta å kjøp M3 Forsterkninger når du skal til med jobben,så ikke det revner opp igjen da.. Fåes hos koed.no -> E36 -> Nye deler -> Tuning -> Diverse, så er det de 4 platene som koster 723,- Og nye foringer til traversen er vel et lite must hvis du må ha ned bakstillinga allikavel. Kjøpte mine på GS; Varenr søk: BW-USM-01 Her kan du se hvordan min ble seende ut med nye foringer og M3 forsterkningene: Takker får svar har e46 , er det samme opplegg?
dape6 Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 Det vet jeg desverre ikke helt, og forresten ikke kjøp de delene jeg ga "link" til da. finn fram til E46 i såfall Men jeg ville heist den opp på bukken å sett i allefall, sikkert ganske likt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå