myrvoll_90 Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 når jeg trør hart på, og slipper gassen brått, så røkker det kraftig i bakstellet.. kan det være slakk i drivverk, eller er det foringer? har osså rykking i bilen når den er kald.. hva kan d være? Tor-Espen Myrvoll Link to comment Share on other sites More sharing options...
jørgenh Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 Hva slags bil kjører du? Opplever det samme på min E30 M3 når jeg slipper gassen brått, og på den er det slark i "skjøtet" på mellomakslingen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
myrvoll_90 Posted September 7, 2010 Author Share Posted September 7, 2010 kjører en e46 99 mod 320. med 328 motor... så regner med drivverket bynner å gi litt etter? men der var litt slark når jeg hadde 320 motoren også .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
myrvoll_90 Posted September 7, 2010 Author Share Posted September 7, 2010 fårslag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JonasD Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 I dette tilfelle var det diffen på bilen min. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stenmo Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 Hei. Jeg ville ha sjekket hardykoblingen, er den slitt vil du få slag i drivverket når du slipper gassen eller gir gass Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robin L Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 hadde samme jeg og, var hardyforinga. sjekk om det er sprekker i den. til meg vridde hele greia seg når man sluret i 1. og revers... . : S Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwmaxi Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 Er det ikke på disse travers festene ruster i stykker. Se andre tråder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars89 Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 Er det ikke på disse travers festene ruster i stykker. Se andre tråder. De ruster ikke, de sprekker... På E36 kan de ruste i filler. Tidlige 320-330 er spesielt utsatt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dape6 Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 Er det ikke på disse travers festene ruster i stykker. Se andre tråder. De ruster ikke, de sprekker... På E36 kan de ruste i filler. Tidlige 320-330 er spesielt utsatt... Stemmer dette, just sveisa inn M3 forsterkninger på min.. Er no drit når sånt skjer... Ville skjekket dette hvis jeg var deg, så ikke bakstillinga faller av plutselig Link to comment Share on other sites More sharing options...
myrvoll_90 Posted September 8, 2010 Author Share Posted September 8, 2010 Er det ikke på disse travers festene ruster i stykker. Se andre tråder. De ruster ikke, de sprekker... På E36 kan de ruste i filler. Tidlige 320-330 er spesielt utsatt... Stemmer dette, just sveisa inn M3 forsterkninger på min.. Er no drit når sånt skjer... Ville skjekket dette hvis jeg var deg, så ikke bakstillinga faller av plutselig Hardykoblinga ser go ut, inga sprikker... hvor er dette festet som det bruke å sprikke? må væl hive oppå bukken å sveise daaa.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dape6 Posted September 8, 2010 Share Posted September 8, 2010 De 4 festene "hovedfestene" til bakstillinga. Bare hiv den på bukken så ser du fort om et par av dem har rustet i stykker. Slik så det ene festet mitt ut: Link to comment Share on other sites More sharing options...
dape6 Posted September 8, 2010 Share Posted September 8, 2010 De 4 festene "hovedfestene" til bakstillinga. Bare hiv den på bukken så ser du fort om et par av dem har rustet i stykker.Slik så det ene festet mitt ut: Men ta å kjøp M3 Forsterkninger når du skal til med jobben,så ikke det revner opp igjen da.. Fåes hos koed.no -> E36 -> Nye deler -> Tuning -> Diverse, så er det de 4 platene som koster 723,- Og nye foringer til traversen er vel et lite must hvis du må ha ned bakstillinga allikavel. Kjøpte mine på GS; Varenr søk: BW-USM-01 Her kan du se hvordan min ble seende ut med nye foringer og M3 forsterkningene: Link to comment Share on other sites More sharing options...
myrvoll_90 Posted September 8, 2010 Author Share Posted September 8, 2010 De 4 festene "hovedfestene" til bakstillinga. Bare hiv den på bukken så ser du fort om et par av dem har rustet i stykker.Slik så det ene festet mitt ut: Men ta å kjøp M3 Forsterkninger når du skal til med jobben,så ikke det revner opp igjen da.. Fåes hos koed.no -> E36 -> Nye deler -> Tuning -> Diverse, så er det de 4 platene som koster 723,- Og nye foringer til traversen er vel et lite must hvis du må ha ned bakstillinga allikavel. Kjøpte mine på GS; Varenr søk: BW-USM-01 Her kan du se hvordan min ble seende ut med nye foringer og M3 forsterkningene: Takker får svar har e46 , er det samme opplegg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dape6 Posted September 8, 2010 Share Posted September 8, 2010 Det vet jeg desverre ikke helt, og forresten ikke kjøp de delene jeg ga "link" til da. finn fram til E46 i såfall Men jeg ville heist den opp på bukken å sett i allefall, sikkert ganske likt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts